• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • سازمان FDA برای برخی از تست‌های خانگی کووید هشدار «استفاده نکنید» صادر می‌کند

سازمان FDA برای برخی از تست‌های خانگی کووید هشدار «استفاده نکنید» صادر می‌کند

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، سازمان غذا و داروی ایالات متحده یک هشدار ایمنی در مورد استفاده از برخی برندهای تست خانگی COVID-19 صادر کرد.

FDA گفت: در هنگام استفاده از این آزمایش‌ها که توسط FDA برای توزیع یا استفاده در ایالات متحده مجاز، پاکسازی یا تأیید نشده‌اند، خطر نتایج کاذب – مثبت یا منفی برای COVID-19 وجود دارد.

یکی از آنها SD Biosensor STANDARD Q COVID-19 Ag Home Test است که در جعبه سفید و سرخابی بسته بندی شده است. این آزمایش با استفاده از نمونه سواب بینی انجام می شود.

آزمایش دیگر Celltrion DiaTrust COVID-19 Ag Rapid Test است که در بسته بندی سبز و سفید ارائه شده است. در این آزمایش از نمونه سواب بینی نیز استفاده می شود.

FDA همچنین نسبت به استفاده از آزمایش ACON Laboratories با نام “Flowflex SARS-CoV-2 Antigen Rapid Test (Self-Testing)” که در جعبه آبی تیره بسته بندی شده است، هشدار داد. در این آزمایش از نمونه سواب بینی استفاده می شود.

FDA هیچ گزارشی مبنی بر صدمات، عواقب نامطلوب سلامتی، یا مرگ مرتبط با استفاده از آزمایش های آسیب دیده دریافت نکرده است.

FDA از کاربران هر یک از آزمایش‌ها می‌خواهد در صورت نگرانی در مورد نتایج، با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی خود صحبت کنند. این آژانس همچنین توصیه کرد که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و سازمان دهندگان آزمایش در صورتی که آزمایش های فوق در کمتر از دو هفته انجام شده و آنها مشکوک به نتایج نادرست باشند، آزمایش مجدد بیماران خود را در نظر بگیرند.

آزمایش مجدد باید با یک تست تشخیصی SARS-CoV-2 مجاز FDA انجام شود.

  کمبود تعداد خریداران در صف انتظار جمعه سیاه در فروشگاه‌های Bay Area!

اگر فکر می‌کنید با آزمایش SARS-CoV-2 مشکل داشتید، FDA شما را تشویق می‌کند تا مشکل را از طریق فرم گزارش داوطلبانه MedWatch گزارش دهید .

https://www.accessdata.fda.gov/scripts/medwatch/index.cfm?action=reporting.home

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان