• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • افزوده شدن قابلیت جدید استفاده از سیستم‌های پرداخت دیجیتال توسط آیفون

افزوده شدن قابلیت جدید استفاده از سیستم‌های پرداخت دیجیتال توسط آیفون

پیام جوان: اپل قصد دارد قابلیت تازه‌ای را به آیفون اضافه کند که به کسب و کارها امکان می‌دهد کارت‌های اعتباری و سیستم‌های پرداخت دیجیتال را به راحتی از طریق این گوشی مورد استفاده قرار دهند.
با این تحول دسترسی به خدمت مالی و اعتباری آنلاین تنها با چند ضربه انگشت بر روی نمایشگر گوشی در دسترس خواهد بود. با این روش برخی محدودیت‌های سخت افزاری آیفون در این زمینه نیز دور زده می‌شود.

به گزارش ایتنا از مهر، اپل روز سه‌شنبه اعلام کرد این ویژگی که اواخر سال جاری میلادی راه‌اندازی می‌شود از فناوری ارتباطات میدانی نزدیک یا ان اف سی برای انجام انواع پرداخت‌ها از جمله بین دو یا چند گوشی آیفون استفاده می‌کند. این غول فناوری اضافه کرد اطلاعاتی در مورد اینکه چه چیزی خریداری می‌شود یا چه کسی آن را خریداری می‌کند جمع‌آوری نمی‌کند تا حریم خصوصی افراد محفوظ باقی بماند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد شرکت‌های فین‌تک استرایپ و شاپیفای پوینت برای اولین بار در بهار سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده خدمات «Tap to Pay» را در دسترس مشتریان تجاری قرار می‌دهند.

بیلی آلوارادو، مدیر ارشد بازرگانی استرایپ، گفت: چه فروشنده یک شرکت خرده‌فروشی اینترنتی باشید و چه یک کارآفرین، به زودی می‌توانید پرداخت‌های بدون تماس را با دستگاهی که از قبل در جیب شماست، یعنی گوشی آیفونتان انجام دهید. جزئیات بیشتر در این زمینه در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

  سوگیری‌های جنسیتی و نژادپرستانه توسط ربات‌هایی که از هوش مصنوعی مبتنی بر اینترنت استفاده می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان