• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • اقدام تازه شرکت موزیلا برای مبارزه با کوکی‌ها

اقدام تازه شرکت موزیلا برای مبارزه با کوکی‌ها

پیام جوان: شرکت موزیلا به تازگی اقدام ویژه‌ای برای مبارزه با کوکی‌ها انجام داده است که موجب می‌شود تا بتوان مرور وب امن‌تر و با کمترین میزان شنود حتی قانونی اطلاعات کاربر را تجربه کرد.

به گزارش ایتنا و به نقل از androidcommunity، سال گذشته بود که شرکت موزیلا یکی از نیرومندترین خدمات خود یعنی سیستم حفاظت از کوکی را برای کاربران خود عرضه کرد که بر روی دستگاه‌های اندرویدی تمرکز داشت.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌داد تا بتوانند از خودشان در برابر ردیابی بین سایتی محاافظت کنند و همچنین از قابلیت مسدود شدن هوشمند برای رفع مشکلاتی که به واسطه مسدود کردن کوکی‌ها به وجود می‌آمدند بهره‌مند شوند.

سیستم مسدودسازی کامل کوکی‌ها بخشی از ساختار حفاظت از حریم شخصی یکپارچه و جامع شرکت موزیلا است که مزایای حفاظتی بسیار زیادی برای کاربران به همراه می‌آورد.

این سیستم یک منبع کوکی ویژه خود را برای هر وب‌سایت که به ان کاربران مراجعه کنند ایجاد می‌کند و سپس آن را به نحوی مدیریت می‌کند که تنها در سطح استفاده از همان سایت اعمال شود.

این امر به این معنی است که سایت‌ها دیگر نخواهند توانست تا به کوکی‌های سایت‌های دیگر دسترسی پیدا کنند و فعالیت‌های شما در سایت‌ها و رفتارها و استفاده شما از موارد مختلف اینترنتی را مورد بررسی قرار بدهند.

این قابلیت پیش از این بر روی فایرفاکس نسخه دسکتاپ در دسترس بود ولی هم اکنون شاهد عرضه آن بر روی نرم‌‌افزار اختصاصی موزیلا برای مرور وب در دستگاه‌های اندرویدی نیز خواهیم بود.

  بازگشت ۱۱ سرویس شرکت اپل به حالت عادی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان