• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • ارتش ایالات متحده در بحبوحه همه‌گیری کووید-۱۹، ۵۰ هزار دلار پاداش برای استخدام سربازان جدید درنظر گرفته

ارتش ایالات متحده در بحبوحه همه‌گیری کووید-۱۹، ۵۰ هزار دلار پاداش برای استخدام سربازان جدید درنظر گرفته

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، آسوشیتدپرس دریافته است که ارتش ایالات متحده، برای اولین بار، حداکثر پاداش سربازی ۵۰۰۰۰ دلاری را به سربازان بسیار ماهر که برای مدت ۶ سال به آنها ملحق می شوند، ارائه می دهد، زیرا این سرویس در تلاش است تا سربازان را در طول ادامه بیماری همه گیر به مشاغل حساس بکشاند.

سرلشکر کوین ورین، رئیس فرماندهی استخدام ارتش، به این خبرگزاری گفت که تعطیلی مدارس و بازار کار رقابتی در سال گذشته چالش های مهمی را برای استخدام کنندگان ایجاد کرده است. بنابراین، با ورود به سخت ترین ماه های سال برای استخدام، ارتش امیدوار است که مقداری پول نقد اضافی و چند تغییر دیگر، جوانان واجد شرایط را برای ثبت نام ترغیب کند.

وی گفت: “ما هنوز هم با پیامدهای سال ۲۰۲۰ و شروع کووید، زمانی که سیستم های مدارس اساسا تعطیل شدند، زندگی می‌کنیم.”در این دوران، ما یک طبقه کامل از مردان و زنان جوانی را از دست دادیم که با آنها ارتباطی رودررو نداشتیم.»

هم‌اکنون و دو سال پس از همه‌گیری، جذب نیرو در مدارس و اماکن عمومی دشوارتر شده است.

هدف برای تعداد استخدام سالانه در نوسان است زیرا سربازانی که در حال حاضر در حال خدمت هستند باید تصمیم بگیرند که دوباره ثبت نام کنند یا ترک خدمت کنند. در دو سال گذشته، همزمان با شیوع همه‌گیری، بسیاری تصمیم گرفتند که در محل خدمت خود بمانند که این تصمیم، فشار برای جذب نیروی جدید را کاهش یافت. هدف جذب نیرو در سال گذشته ۵۷۵۰۰ نفر بود و ورین گفت که امسال نیز تقریباً همین میزان خواهد بود.

  ساکنان سن حوزه ممکن است آلرژی‌های شدیدتری را نسبت به سایر مناطق تجربه کنند

برای جذب افراد استخدام شده، کسانی که برای حضور شش ساله در یکی از چندین رشته شغلی پرتقاضا ثبت نام می‌کنند، می توانند پاداش‌هایی تا مبلغ ۵۰۰۰۰ دلار دریافت کنند. با توجه به استانداردهای بالا، واجد شرایط بودن برای دریافت جایزه برتر برای بسیاری دشوار خواهد بود.

رقم نهایی بستگی به موارد مختلفی بستگی دارد، مثل اینکه آیا از قبل مهارت‌های حیاتی دارند و یا پست‌های هوابرد یا تکاور را انتخاب می‌کنند. مشاغل خاص – مانند خدمه دفاع موشکی، نیروهای ویژه، متخصصان اطلاعات سیگنال و کنترل آتش که عملیات تسلیحات میدان نبرد را هماهنگ می کنند – اغلب می توانند با حداکثر پاداش همراه باشند. اما مشاغل کلیدی دیگر عبارتند از پیاده نظام، تحلیلگر اطلاعاتی، متخصص پزشکی رزمی، پلیس نظامی، مهندس جنگ و چندین شغل دیگر که این موارد ممکن است هر ماه تغییر کنند.

تا به حال، حداکثر پاداش ارتش، ۴۰۰۰۰ دلار بوده است.

ورین گفت: «ما در یک بازار رقابتی هستیم. “چگونگی ایجاد انگیزه کاملا ضروری است، و این چیزی است که ما نسبت به آن آگاهی داریم. تلاش برای ترغیب کسی به آمدن و پیوستن به ارتش مهم است.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان