• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • چند روش برای فورس ری‌استارت کردن آیفون فریز شده

چند روش برای فورس ری‌استارت کردن آیفون فریز شده

پیام جوان: به نقل از ایتنا، اگر آیفون شما فریز شود، لازم خواهد بود تا گامهای دیگری را برای ری‌استارت آن بردارید. البته اگر مشکل فریز شدن بعد از یک فورس‌ری‌استارت هم تکرار شد احتمالاً لازم خواهد بود که با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.

در حالت نرمال، ری‌استارت آیفون با نگه داشتن همزمان دکمه پاور، دکمه صدا یا دکمه خانه (Home) (بسته به مدل آیفون) امکانپذیر است. با این حال، اگر آیفون شما فریز شود، لازم خواهد بود تا گامهای دیگری را برای ری‌استارت آن بردارید. البته اگر مشکل فریز شدن بعد از یک فورس‌ری‌استارت هم تکرار شد احتمالاً لازم خواهد بود که با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.

روش فورس‌ری‌استارت آیفون ۸ به بعد
برای ری‌استارت این دستگاه‌ها دکمه افزایش صدا را بزنید و سپس به سرعت دکمه کاهش صدا را فشار دهید. سپس، دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید و منتظر بمانید تا لوگوی اپل روی نمایشگرتان ظاهر شود.
اپل توصیه کرده‌است که در صورتی که دستگاه بلافاصله مجددا روشن نشد گوشی را تا یک ساعت به شارژ بزنید، چرا که ممکن است شارژ باتری آن کم شده باشد.

روش فورس‌ری‌استارت آیفون ۷ به قبل
اگر یک آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس دارید، برای فورس‌ری‌استارت کردن به ترکیب متفاوتی از دکمه‌ها نیاز خواهد بود. به جای ترکیب لیست شده در بالا، لازم است تا دکمه کاهش صدا و دکمه پاور را همزمان فشار داده و نگه دارید. آنها را تا زمانی که لوگوی اپل روی نمایشگر گوشیتان ظاهر شود پایین نگه دارید. در این مقطع، گوشی قاعدتاً باید به طور کامل ری‌استارت شده باشد.

  فروخته شدن یک آیفون نسل اول به قیمت ۱۹۰ هزار دلار!

کاربران آیفون ۶S یا قبلتر – از جمله نسل اول آیفون SE – باید گوشی‌شان را به شکل دیگری ری‌استارت کنند. برای فورس‌ری‌استارت این گوشی‌ها دکمه هوم و دکمه پاور را همزمان فشار داده و نگه دارید. حالا منتظر بمانید که لولگوی اپل ظاهر شود و قاعدتاً گوشیتان فورس‌ری‌استارت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان