• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • نسخه آنلاین فتوشاپ برای مرورگرها فعال شد

نسخه آنلاین فتوشاپ برای مرورگرها فعال شد

پیام جوان: به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی trustedreviews، کمپانی ادوبی با عرضه بتای عمومی جدید به کاربران سرویس Adobe Creative Cloud اجازه داده است که برای اولین بار ادیت‌های فتوشاپی محدودی را از طریق صفحات وب و به صورت ابری روی عکس‌های مدنظرشان اعمال کنند.

ادوبی این نسخه را پیش نمایشی از قابلیت‌های کوچک ویرایشی فتوشاپ خوانده است و به این ترتیب نمی‌توان از آن انتظار یک نرم‌افزار تمام عیار فتوشاپ را داشت. در هر حال شما با استفاده از این بتا می‌توانید کار خود و سایرین را در کروم یا اج باز کرده و مشاهده کنید و در صورت تمایل نظرات خود را در رابطه با آن بنویسید. شما حتی می‌توانید از ویژگی‌های ویرایشی محدود این نسخه نیز بدون دانلود نرم‌افزار فوتوشاپ استفاده کنید.

به این ترتیب از این پس، کاربران کروم بوک نیز می‌توانند به صورت محدود از قابلیت‌های فتوشاپ استفاده کنند. کروم‌بوک‌ها هم اکنون ۱۰٫۸ درصد از بازار لپ‌تاپ‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و عرضه این بتا به این جمع کمک می‌کند که به دنیای فتوشاپ وارد شوند.

لازم به ذکر است که عرضه این بتا به عنوان بخشی از استراتژی جدید Creative Cloud ادوبی معرفی شده است.
جالب است بدانید که این استراتژی بیش از عرضه قابلیت‌های خلاقانه جدید به اتصال کاربران به یکدیگر و افزایش میزان خلاقیت آنها از این طریق تمرکز دارد.

مشترکان سرویس Creative Cloud می‌توانند هم اکنون یا در طی چند روز آینده از طریق مرورگرهای وب به اسناد فتوشاپ خود دسترسی داشته باشند. به این ترتیب کاربران پس از فعال شدن دسترسی می‌توانند سند فایل فتوشاپ موجود خود را در فایل‌های Creative Cloud باز کرده و از قابلیت‌های ویرایشی تحت وب استفاده کنند.

  جریمه میلیاردی علی‌بابا به اتهام انحصارطلبی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان