• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • بازگشت کارمندان گوکل به محل کار تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۲ به تاخیر افتاد

بازگشت کارمندان گوکل به محل کار تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۲ به تاخیر افتاد

پیام جوان: به گزارش ایتنا، شیوع سریع نوع به شدت مسری کرونای دلتا موجب شده شرکت‌های آمریکایی در سیاست‌های استفاده اجباری از ماسک و واکسیناسیون بازنگری کنند.

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل در ایمیلی به کارمندان این شرکت اعلام کرد حضور در محل کار برای کارمندان گوگل تا ۱۰ ژانویه اختیاری خواهد بود. این شرکت از ۳۰ روز قبل به کارمندانش درباره زمان بازگشت به محل کار اطلاع خواهد داد. پس از ۱۰ ژانویه کشورها و مناطق بر اساس وضعیت محلی مشخص خواهند کرد چه زمانی به کار از خانه داوطلبانه خاتمه داده شود.

پیچای در این ایمیل نوشت: راه پیش روی ما اندکی طولانی تر و ناهموارتر از چیزی است که امید داشتیم. با این حال خوش‌بین هستم که با همدیگر آن را پشت سر خواهیم گذاشت.

این غول اینترنتی اعلام کرد از کارمندانش خواهد خواست بر اساس مدلی فعالیت کنند که ترکیبی از دورکاری و حضور در محل کار است. طبق این مدل، ۶۰ درصد از کارمندان همانند سابق در محل کارشان حاضر می شوند. گوگل در اوت با درخواست ۸۵ درصد از کارمندانش برای دورکاری یا تغییر مکان پس از بازگشایی کامل دفاتر این شرکت موافقت کرد.

در چند هفته گذشته شرکتهایی نظیر آمازون و لیفت با توجه به موج جدید شیوع کووید ۱۹، زمان بازگشت کارمندان آمریکایی به محل کار را تا سال ۲۰۲۲ به تاخیر انداخته اند. فیس بوک اخیرا به کارمندان آمریکایی خود اعلام کرد که نیازی نیست تا ژانویه به محل کار برگردند. اپل هم برنامه بازگشایی دفاترش را به تاخیر انداخته است.

بر اساس گزارش رویترز، گوگل پیشتر زمان بازگشت کارمندان به محل کار را از سپتامبر به اکتبر تغییر داده بود. این شرکت یکی از نخستین شرکتهای فناوری بزرگی بود که به دلیل بحران سلامتی از کارمندانش خواست از خانه وظایف کاری خود را انجام دهند.

  پرونده‌های قضایی جدید علیه فیس بوک

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان