• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • کوین مک کارتی طرح “Eight Pillar” جمهوریخواهان را برای پاسخگویی چین به دلیل شیوع بیماری منتشر کرد

کوین مک کارتی طرح “Eight Pillar” جمهوریخواهان را برای پاسخگویی چین به دلیل شیوع بیماری منتشر کرد

به گزارش پیام جوان به نقل از دیلی وایر، کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان ایالات متحده امریکا روز دوشنبه نامه ای به اعضای مجلس جمهوری خواه ارسال کرد و در آن “Eight Pillar” را مطرح کرد. که آنها خواهان پاسخگویی چین در برابر بیماری کرونا هستند.

در این نامه، به خسارات قابل توجهی که این بیماری همه جانبه به ایالات متحده و سایر نقاط جهان از تلفات جانی، خسارات اقتصادی و اخلال در زندگی تقریباً همه افراد در سراسر جهان وارد کرده است، اشاره شده است.

در قسمتی از این نامه، این طور آمده است:

واقعیت تاسف بار این است که بدانیم اگر به خاطر فریب حزب کمونیست چین نبود، تعداد بسیار زیادی از دوستان و خانواده‌های ما می‌توانستند نجات پیدا کنند.

یک گزارش از مارچ ۲۰۲۰ از دانشگاه Southampton نشان میدهد که اگر اخبار و اطلاعت چین، ۱، ۲، یا سه هفته زودتر اعلام میشدند، موارد ابتلا می‌توانستند به ترتیب ۶۶، ۸۶ یا ۹۵ درصد کاهش پیدا کنند.

شواهد نشان می‌دهند که حزب کمونیست چین عمدا اطلاعات را پنهان و مخفی نمود و درباره حقایقی که از ویروس می‌دانسته، دروغ گفته بود. همچنین، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت اقای تدروس ادهانوم، آگاهانه و عمداً تخلف دولت چین را کمرنگ کرده یا کاملاً انکار کرده، و درعوض تصمیم گرفت که به جای اینکه از جامعه جهانی محافظت کند، به خاطر حزب کمونیست چین، از ترس خم شود.

مک کارتی، رئیس جمهور جو بایدن و قانون گذاران دموکرات را به دلیل کوتاهی در استفاده از قدرت‌های گسترده خود برای پاسخگویی به چین مورد انتقاد بسیار سخت قرار داد.

  پلیس با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین، سارق بانک را در تریسی دستگیر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان