• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • پاسخKyrsten Sinema به منتقدان: “حمایت از Filibuster بهترین گزینه برای حفظ دموکراسی” است.

پاسخKyrsten Sinema به منتقدان: “حمایت از Filibuster بهترین گزینه برای حفظ دموکراسی” است.

به گزارش پیام جوان به نقل از کی تی وی یو، سناتور كرستن سینما (D-AZ) روز دوشنبه ۲۱ ژوئن با ارسال یك نظر در واشنگتن پست به منتقدان خود پاسخ داد ، و دفاع سرسختانه ای از حمایت خود از حفظ نكات Filibuster نوشت. سینما نوشت که “ما با خاتمه بخشیدن به Filibuster بیشتر از آنچه را که استفاده می بریم از دست خواهیم داد” . وی افزود که “بهترین راه برای دستیابی به نتایج پایدار، ادامه به همکاری با احزاب است.

” اینکه همکاری دوحزبی برای بسیاری از کارشناسان منسوخ بنظر می آید قابل درک است اما همکاری چیزی است که ما در آریزونا انتظار آنرا داریم. و به جای تشدید جنگهای سیاسی همه و یا هیچ چیز، و یا معکوس سازی سیاست های فدرال که منجر به هیچ اقدامی نمی شود، به عقیده ی من بهترین راه برای شناسایی راه حل های واقع بینانه است .

وی در مورد دستاوردها و قوانینی که “یک رویکرد دو جانبه ایجاد کرده است” از زمان انتخاب شدنش در کنگره که شامل ” قوانینی که جلوگیری از خودکشی در بین سربازان و جانبازان، تقویت شرکتهای تولیدی آمریکایی ، توسعه جوامع بومی آمریکا ، مبارزه با جنایات، و حفاظت از اراضی عمومی شد ” توضیح داد.

درباره موضوع خلاصی از Filibuster سینما صریح گفت: ” این رازی نیست که من با حذف حداکثر ۶۰ رأی سنا مخالفم. من در سه دوره گذشته در مجلس نمایندگان ایالات متحده نیز همین دیدگاه را داشته ام و بعد از انتخاب شدن به سنا در سال ۲۰۱۸ بر همین اعتقادم. ” وی افزود، “اگر کسی انتظار دارد که موضع خود را به علت اینکه اکنون حزب من سنا را کنترل می کند تغییر دهم ، باید بداند که رویکرد من در قانونگذاری در کنگره چه در اقلیت و چه در اکثریت یکسان است.”

  پلیس ساکرامنتو در جستجوی مظنون سرقت‌های مسلحانه Convenience Stores

وی گفت که برای محافظت در برابر حملات به سلامت زنان ، هوای پاک و آب یا کمک به کودکان و خانواده های نیازمند، به Filibuster همانطور که در کنگره های قبلی استفاده شده است نیازمندیم. و حمایت من از حفظ اکثریت ۶۰ آرا بر اساس اهمیت سیاست خاصی نیست بلکه بر اساس آنچه برای دموکراسی ما بهتر است می باشد.

وی مستقیماً خطاب به منتقدانی که به شدت خواستار لغو قانون سنا هستند، نوشت: از کسانی که می خواهند با استفاده از لغو Filibuster قانون پیشنهادی “برای مردم” را به تصویب برسانند (قانون مربوط به حق رأی گیری که از آن حمایت می کنم) ، می پرسم: آیا اگر ما این کار را انجام دهیم و بعد از چند سال به دلیل اعتراض اقلیت دوباره لغو شود و قانون شناسایی رای دهنده در سراسر کشور یا محدودیت در رای گیری از طریق پست در

انتخابات فدرال جایگزین شود برای کشور ما خوب خواهد بود؟

سینما ، خطاب به جو بایدن اظهار داشت كه او با از بین بردن Filibuster در گذشته مخالف بوده است. و من اطمینان دارم که چندین سناتور در حزب من با من هم عقیده هستند. سینما در بخشی از سخنان خود نوشت که سیاست های دو حزبی می توانند به بهبود اختلافات احزاب در کشور کمک کنند و اعتماد مردم را به دولت تقویت کند که دولت برای همه در تلاش است و شایستگی کار برای همه را دارد. سینما و سناتور میانه رو دموکرات جو مانچین (WV) هر دو علناً با خلاصی از Filibuster مخالفت کرده اند و علیه بسیاری از اعضای حزب خود که می خواهند برای دور زدن مخالفت جمهوری خواهان با دستور کار خود این قانون را از بین ببرند مخالفت می کنند.

  تیراندازی مرگبار در دانشگاه نوادا در لاس وگاس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان