Lake Berryessa

دریاچه Berryessa باز هم قربانی گرفت

به گزارش پیام جوان به نقل از کی تی وی یو، پیکر مردی از Lake berryessa در Napa County در بعد از ظهر یکشنبه، ۲ ساعت و نیم بعد از غرق شدندش پیدا شد.

دفتر دادگستری Napa روز دوشنبه اسم قربانی Marcos Salvador Grijalva Pocasangre بیست و پنج ساله را از گواتمالا اعلام کرد. ، وی در حال دیدار با خانواده ای در San Pablo بود.

دوست این قربانی در حدود ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر با دفتر پلیس تماس گرفت و اطلاع داد که دوستش هنگامی که در حال شنا برای رد کردن دریاچه بود، غیب شده است.

علاوه بر معاونان پلیس، کل فایر، American Medical Response و Highway Patrol’s Air Operations همه به صحنه اعزام شدند.

دوست این مرد که شاهد غرق شدن او بود، موقعیت تقریبی او را به مقامات نشان داد.

هنگامی که موقعیت وی مشخص شد، غواصان تیم جستجو و بازیابی زیر آب، بدنبال جسد وی به راه افتادند وحدود ساعت ۷ بعد از ظهر او را پیدا کردند.

بدن او حدود ۱۲ فیت زیر آب پیدا شد.

مقامات نام قربانی را تا زمانی که به نزدیکان و خانواده‌ی وی اطلاع داده نشده بود، منتشر نکردند. هیچ نشانه ای از ضربه به بدن قربانی وجود نداشت.

مردم معمولا تصور می كنند كه این شناگران بی تجربه هستند كه در دریاچه Berryessa غرق می شوند، اما این دومین آخر هفته است كه یك شناگر با تجربه در این دریاچه غرق شده است. تابستان گذشته ۶ شناگر با تجربه در طی شش ماه در دریاچه غرق شدند.

برخی از شناگران ماهر که در استخرها به خوبی شنا می‌کنند، وقتی برای اولین بار در دریاچه شنا می‌کنند، جریان خسته کننده آب را دست کم می‌گیرند.

  تعهد سن حوزه به افزایش 30 درصدی زنان در نیروی پلیس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان