• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • کالیفرنیا ۱۵ برنده دیگر را در قرعه کشی جایزه ۵۰ هزار دلاری برای واکسینه شدن کرونا، انتخاب کرد

کالیفرنیا ۱۵ برنده دیگر را در قرعه کشی جایزه ۵۰ هزار دلاری برای واکسینه شدن کرونا، انتخاب کرد

کالیفرنیا در روز جمعه ۱۵ نفر دیگر را انتخاب کرد تا ۵۰،۰۰۰ دلار برنده شوند فقط به دلیل تزریق واکسن ویروس کرونا در میان امیدهای مقامات ایالتی مبنی بر اینکه شانس کسب پول کلان، افراد بدبین را متقاعد می کند تا قبل از بازگشایی گسترده ایالت در هفته آینده، واکسینه شوند.

قرعه کشی، برنده ها را از نزدیک ۲۲ میلیون کالیفرنیایی که حداقل یک دوز واکسن ویروس کرونا دریافت کرده اند، انتخاب کرد. مقامات ایالتی برنده ها را با توجه به اینکه در چه منطقه ای زندگی می‌کنند شناسایی کردند و قصد داشتند در روزهای آینده با آنها تماس بگیرند.

هفته گذشته پانزده نفر دیگر برنده این جایزه شدند. اما مقامات دولتی نتوانستند با دو نفر از آنها تماس بگیرند. فرماندار گاوین نیوزوم گفت، این دو با برندگان جایگزین در شهرستانهای ساکرامنتو و مونتری جایگزین شدند.

علاوه بر جوایز ۵۰۰۰۰ دلاری، ایالت متعهد شده است ۵۰ میلیون کارت هدیه به ۲ میلیون نفر اهدا کند.

یکی از برندگان ۵۰،۰۰۰ دلار هفته گذشته، نانسی گوتیرز ۱۷ ساله بود که در شرف اتمام دوره متوسطه خود در منطقه سن دیگو است. Newsom عوامل قرعه‌کشی اعلام کردند که این پول به حساب پس انداز وی واریز می شود زیرا گوتیرز زیر ۱۸ سال است.

کالیفرنیا نزدیک به ۴۰ میلیون دوز واکسن کرونا را تجویز کرده و ۷۰٪ از ساکنان بزرگسال این ایالت حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

فرماندار گاوین نیوسام گفت که دستیابی به میزان ۷۵ تا ۸۰ درصد از ساکنان واکسینه شده‌ی کالیفرنیا برای ایالت “چالش برانگیز” است، اما او معتقد است که جایزه یک انگیزه موثر بوده است.

  پلیس ساکرامنتو با روبان‌های ویژه، از ماه آگاهی از سرطان سینه حمایت می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان