• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • دستگیری مرد ۳۶ ساله مظنون به داشتن رابطه جنسی غیرقانونی با یک نوجوان در ردوود

دستگیری مرد ۳۶ ساله مظنون به داشتن رابطه جنسی غیرقانونی با یک نوجوان در ردوود

پیام جوان: به نقل از کرون ۴، طبق اعلام پلیس، یک مرد ۳۶ ساله مظنون به داشتن رابطه جنسی غیرقانونی با یک نوجوان هفته گذشته دستگیر شد. این دستگیری زمانی روی داد که وی و دختر ادعا می کردند که قصد دارند سوار هواپیمای عازم آمستردام در فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو بشوند.

پلیس روز دوشنبه اعلام کرد، دیلن ریموس پس از آنکه شخص ناشناسی در تاریخ ۱ ژوئن با اداره تماس گرفت و گزارش داد که یک زن و شوهر در پارک شهر و در مقابل عموم مردم قصد برقراری رابطه جنسی دارند، مورد توجه پلیس شهر Redwood قرار گرفت.

مأموران پس از انجام تحقیقات، تصمیم به دستگیری ریموس در ۱۵ ژوئن در پارک منلو گرفتند. به مظنون در دادگاه دستور داده شد كه با قرباني ارتباطي نداشته باشد و ريموس با قرار وثيقه، در ۱۹ ژوئن از بازداشت آزاد شد.

در ۷ جولای، امنیت فرودگاه SFO  ریموس را بازداشت کرد، چراکه او و دختر نوجوان ادعا می کردند قصد سوارشدن به هواپیما برای رفتن به آمستردام دارند. وی اینبار به اتهام نقض دستور منع بازداشت دستگیر و با قرار وثیقه ۵ میلیون دلاری به زندان سن ماتئو منتقل شد.

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این فرد دارد خواسته می شود تا با کارآگاه دی لا سردا به شماره  ۷۸۰۷۶۹۷ (۶۵۰) یا خط تلفن اداره پلیس شهر ردوود با شماره‌ی ۷۸۰۷۱۱۰ (۶۵۰) تماس بگیرند.

  قانون جدید شورای شهر سن حوزه برای ریختن زباله: جریمه تا 10 هزار دلار

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان