درخواست پلیس سن فرنسیسکو از مردم برای شناسایی یک متهم

به گزارش پیام جوان به نقل از کی تی وی یو، پلیس سن فرنسیسکو خواستار کمک عمومی برای یافتن مردی شد که ماه گذشته در یک اتوبوس، شخصی را با چاقو مورد حمله قرار داد.

پلیس می‌گوید این اتفاق در ۱۰ ژوئن، در یک اتوبوس در نزدیکی خیابان‌های اشتاینر و گرین، در محله Pacific Heights اتفاق افتاد.

گفته می‌شود مظنون از جای خود بلند شده و شخصی را که در کنار وی نشسته بود، دو بار با ضربات چاقو مورد حمله قرار داد. سپس مظنون از اتوبوس خارج شد و فرار کرد.

به نظر می رسد این حمله، یک حمله تصادفی است، زیرا قربانی گفت که وی مظنون را نمی‌شناسد و هیچ آشنایی قبلی با وی نداشته است.

مظنون به عنوان مردی در حدود ۲۰ یا ۳۰ ساله، با قد تقریبی ۶ فوت، وزن ۱۶۰ پوند، دارای موها و چشمان قهوه‌ای توصیف می‌شود. پلیس می‌گوید، او کاپشن مشکی North Face ، شلوار جین آبی تیره و کفش های آدیداس با نوارهای طلایی یا سفید به تن داشت.

بازرسان تصاویر دوربین‌های نظارتی از مظنون را منتشر کرده‌اند با این امید که کسی وی را بشناسد. از هر کسی که اطلاعاتی در رابطه با این فرد دارد خواسته می‌شود با شماره تلفن (۴۱۵) ۵۷۵-۴۴۴۴ اداره پلیس سانفرانسیسکو تماس بگیرد.

  پایان فعالیت‌های Old Navy در مرکز شهر سن فرنسیسکو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان