• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • ساموئل کسیدی، فرد مسلح در تیراندازی دسته جمعی حیاط راه آهن سن حوزه کیست؟

ساموئل کسیدی، فرد مسلح در تیراندازی دسته جمعی حیاط راه آهن سن حوزه کیست؟

مردی که روز چهارشنبه در حیاط راه آهن سبک سانتا کلارا (VTA) نه نفر را به ضرب گلوله کشت، ساموئل کسیدی ۵۷ ساله، ساکن سان حوزه و کارمند VTA شناخته شد.

طبق داده‌های عمومی حقوق و دستمزد و حقوق بازنشستگی شفاف کالیفرنیا، کسیدی حداقل از سال ۲۰۱۲ در اداره حمل و نقل کار می کرد، ابتدا به عنوان مکانیک از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ و سپس به عنوان شخصی که پست ها را نگهداری می‌کرد.

طبق سوابق عمومی ، کسیدی بیش از ۱۱۴۰۰۰ دلار حقوق منظم و اضافه کاری به همراه ۴۶۰۰۰ دلار مزایای اضافی در سال ۲۰۱۹ کسب کرده است .

او به عنوان مالک خانه ای در بلوار ۱۱۰۰ Angmar Ct شناخته شد. در محله رمبلوود در جنوب سن حوزه، که همزمان با تیراندازی VTA آتش گرفت. گزارش شده است که پس از اطفا حریق، پلیس و مأموران فدرال مواد منفجره و بنزین را در خانه پیدا کردند و افرادی که در شعاع یک بلوک اطراف خانه زندگی می کردند، به دلیل عبور تکنسین‌های خنثی‌سازی بمب از محل خارج شدند.

آتش نشانی سان حوزه در بیانیه‌ای گفت که خسارت وارده به خانه “سنگین” بوده و خانه غیر قابل سکونت شده است.

داگ سوه، همسایه کسیدی که طی دو دهه گذشته در همسایگی کسیدی بوده است، وی را “پست” و غیرتدبیر توصیف کرد و گفت که او و همسرش سعی می‌کردند از تعامل با او خودداری کنند.

همسایه گفت کسیدی به تنهایی زندگی می‌کرد و هر روز ساعت ۵ صبح به محل کارش می‌رفت.

در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر، جف روزن، دادستان منطقه سانتا کلارا از گفتن نام کسیدی خودداری کرد.

  یک کشته و دو زخمی در حادثه تصادف Berryessa Road و Gurnee Court در سن حوزه

وی وقتی خبرنگاران از وی خواستند نام فرد مسلح را تأیید کند، پاسخ داد: “من نمی خواهم آن را تأیید کنم.”من نمی خواهم تبلیغات بیشتری را برای شخصی که این کار را انجام داده با گفتن نام وی انجام دهم. چون
نمی خواهم به شخصی مثل این، بیشتر احترام بگذارم. ”

وی وقتی از وی در مورد سلاح‌های قتل سوال شد گفت: “چندین اسلحه از خانه‌ی وی کشف شد.”

به گزارش آسوشیتدپرس، همسر سابق سام کسیدی فاش کرد که کسیدی شخص بدخلقی بود و به او گفته بود که می خواهد مردم را در محل کارش بکشد.

او به AP گفت هرگز این حرف وی را باور نمی‌کرده است.

طبق گفته سم لیكاردو، شهردار سن خوزه، كاسیدی قبل از تیراندازی در حیاط راه آهن سبک دیده می‌شود و گفت واضح است كه قربانیان تیرانداز را به خوبی می‌شناختند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان