فرد مظنون به دو مورد قتل در Livermore دستگیر شد

به گزارش پیام جوان به نقل از ان بی سی بی اریا، مرد ۳۲ ساله‌ای که تحت تعقیب پلیس سن فرنسیسکو به عنوان مظنون دو نیراندازی در Bayview District بود، شنبه در Livermore پیدا و دستگیر شد.

Ofc. Adam Lobsinger سخنگوی اداره پلیس سن فرنسیسکو، اواخر ظهر شنبه گفت که Robert Newt توسط پلیس Livermore بازداشت شد.

Newt در ارتباط با تیراندازی به یک مرد ۶۱ ساله در روز ۱۵ می تحت تعقیب بود. این تیراندازی در منطقه ۲۵ و Connecticut streets اتفاق افتاد. مقتول به بیمارستان محلی منتقل شد و در آنجا بر اثر جراحات درگذشت.

Newt همچنین مظنون به یک تیراندازی جداگانه به دو مرد است.

در آن محل نیز، پلیس برای یافتن دو قربانی، ۴۹ و ۵۴ ساله اعزام شد. علیرغم تلاش های امدادگرایانه‌ی پلیس، قربانی ۵۴ ساله بر اثر جراحات وارده درگذشت.

مقتول ۴۹ ساله در بیمارستان بستری شد و پس از مدتی مرخص شد. بازرسان پلیس سن فرنسیسکو هر دو تحقیق را بر عهده گرفتند و Newt را به عنوان مظنون هر دو حادثه شناسایی کردند.

اگرچه دستگیری صورت گرفته، اما پلیس سن فرنسیسکو گفت که تحقیقات پیرامون این پرونده‌ها همچنان باز است. از هر کسی که اطلاعاتی در مورد هر یک از این تیراندازی ها دارد ، خواسته می شود تا از طریق خط راهنمایی ۲۴ ساعته خود به شماره (۴۱۵) ۵۷۵-۴۴۴۴ با اداره پلیس سن فرنسیسکو تماس بگیرد.

  پیام تبریک بایدن به مناسبت نوروز: ایالات متحده در کنار زنان شجاع ایران که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند، خواهد ایستاد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان