• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • آتش بازی‌های غیرقانونی باعث بروز خسارات جبران ناپذیری به زندگی مردم منطقه بی اریا می‌شود
ایرانیان بی اریا

آتش بازی‌های غیرقانونی باعث بروز خسارات جبران ناپذیری به زندگی مردم منطقه بی اریا می‌شود

آتش نشانان اظهار داشتند: شرایط خشکی که در منطقه بی اریا و سایر کشور وجود دارد بی سابقه است. اما به نظر می رسد که همه متوجه عمق این موضوع نیستند و نمی‌دانند که اقدامات آنها می تواند پیامدهای مخربی داشته باشد.

شرلی بست در توصیف آتش سوزی که شنبه شب در  کنترا کوستا، پشت خانه اش رخ داد گفت: “درختان اینجا بسیار بلند هستند و محیط اطراف خانه‌ها را هم پر کرده‌اند.” “آتش شعله‌ور به سمت ما می آمد.”

آتش سوزی، شرلی و خانواده اش را مجبور کرد با پاهای برهنه و لباس خواب از خانه بیرون بیایند.

شرلی گفت: “به نظر می رسید آتش قرار است نزدیک و نزدیک‌تر بشود و کل خانه را ببلعد.”

وی گفت کمی قبل از شعله ور شدن آتش، او صدای آتش بازی را در محله می‌شنید.

در حالی که علت دقیق آتش سوزی مشخص نشده است، اما مقامات آتش نشانی کنترا کوستا گفتند که آتش بازی افراد، به احتمال زیاد باعث بروز آتش سوزی‌های اخیر شده است.

استیو هیل سخنگوی منطقه حفاظت از آتش نشانی کنترا کوستا گفت: “ما مطمئناً گزارش های زیادی درباره آتش بازی داشته ایم.”

هیل گفت: نوجوانان با پرتاب ترقه از شیشه اتومبیل خود هفته گذشته باعث آتش سوزی چمن در نزدیکی کالج دیابلو والی شدند. این مقام آتش نشانی همچنین گفت: کوچکترین جرقه نیز می تواند به سرعت باعث آتش‌سوزی بزرگی شود.

هیل گفت: “به خصوص آتش بازی بسیار خطرناک است” ، اضافه کردن یک جرقه برای مثال در چمن خشک در مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه منجر به شعله ای می شود که دیگر نمی تواند توسط یک شیلنگ باغ کنترل شود.

  ساکنان بی اریا همچنان به همبستگی با معترضان ایرانی ادامه می‌دهند

شرلی گفت: آتش سوزی که حصار عقب خانه‌ی او را از بین برد می توانست به راحتی تمام خانه‌اش را دربر بگیرد. وی گفت که آتش بازی های شبانه ای که در این منطقه انجام می‌گیرد باید متوقف شوند.

وی گفت: “این منطقه، منطقه‌ی خشکی است و انجام این کار خیلی خطرناک است.” “مردم می توانند کل زندگی خود، کل خانه خود را از دست بدهند چراکه می خواهند یک مهمانی بگیرند. این غیرمنصفانه است.”

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان