نجات یک قایقران توسط نیروهای گارد ساحلی در خارج از سانتاکروز

مقامات در بیانیه ای اعلام کردند، گارد ساحلی ایالات متحده قایق سواری را که سعی داشت یک سفر انفرادی به هاوایی انجام دهد، اوایل صبح یکشنبه در حدود ۷۰ مایلی غرب سانتا کروز نجات داده است.

ماجراجوی منطقه Bay Area و دارنده رکورد جهانی گینس، حدود ۵ صبح در تاریخ ۳۱ می از Travis Marina در نزدیکی پل گلدن گیت در Sausalito حرکت کرد و هدف او این بود که ظرف ۷۰ روز به Honolulu در هاوایی برسد.

تقریبا یک هفته بعد در حدود ساعت ۹:۴۲ شب شنبه، مقامات گفتند: ناظران گارد ساحلی سن فرنسیسکو به درخواست Derreumaux به دلیل جو آب و هوایی خراب منطقه، برای نجات این ورزشکار اقدام کردند.

Derreumaux در صفحه فیس بوک خود نوشت که شرایط اقیانوس عصر شنبه ناخوشایند اما قابل کنترل بود. با این حال، همه چیز حدود ساعت ۹ شب تغییر کرد “وقتی تیم زمینی من به من گفتند كه آنها سیگنال AIS را به مدت ۳ ساعت از دست داده اند. من متوجه شدم كه سیستم ناوبری من سیگنال GPS را از دست داده و نمی تواند آن را بازیابی كند.”

در حالی که او و تیم زمینی اش روی مشکلات الکترونیکی کار می کردند، او از مشکل قایق خود آگاه شد.

وی نوشت: “در چند لحظه قایق من تقریباً موازی با محور امواج قرار گرفت و من دیدم که خودم و همه تجهیزاتم در قایق به شکل وحشتناکی از این طرف به آن طرف پرتاب می‌شدیم.”

مقامات گارد ساحلی گفتند که گارد ساحلی بالگرد MH-65 Dolphin خود را در ساعت ۱۰:۲۵ شب بلند کرد.

گروه نجات در ساعت ۱۲:۳۹ بامداد یکشنبه در محل حاضر شدند، آنها ورزشکار داخل قایق را توسط هلی کوپتر بالا بردند و به ایستگاه هوایی سان فرانسیسکو بازگشتند.

  قانون مهسا، با اکثریت آرا در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید

مقامات گارد ساحلی گفتند که او در شرایط خوبی قرار دارد و هیچ نگرانی پزشکی وجود ندارد.

وی نوشت: “روحیه من خوب است. من هنوز علاقه ام به این ماجراجویی دست نخورده است و هنوز هم مصمم هستم که آن را عملی کنم. من تسلیم نخواهم شد!”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان