تعطیلی دو روزه تله‌کابین گروس ماونتن به دلیل تعمیرات

پیام جوان: به گزارش سیتی نیوز، تله‌کابین، کلبه و فعالیت‌های بالای کوه در تفریحگاه گروس ماونتن به دلیل نیاز به تعمیرات برای دومین روز متوالی تعطیل شد.

تفریحگاه گروس ماونتن روز دوشنبه اعلام کرد که تله‌کابین “اسکای‌رید”، امکانات کلبه و تمام فعالیت‌های بالای کوه به دلیل “نیاز به تعمیرات” تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد.

این تعطیلی ناگهانی، برنامه‌های روز کانادا را که قرار بود شامل باربکیو، نمایش چوب‌بری و مسابقه گنج‌یابی در بالای کوه باشد، مختل کرد.

مشکلات تله‌کابین از روز یکشنبه آغاز شد، زمانی که گزارش‌هایی از معطلی طولانی کوهنوردان در ایستگاه‌های تله‌کابین و همچنین نیاز به نجات برخی از کوهنوردان توسط داوطلبان نجات ساحل شمالی به دلیل مشکل در تله‌کابین منتشر شد.

مسئولان تفریحگاه گروس ماونتن از ایجاد مزاحمت برای بازدیدکنندگان عذرخواهی کرده و گفته‌اند که در حال تلاش برای رفع سریع مشکل و بازگشایی تله‌کابین و امکانات در اسرع وقت هستند.

توصیه:

  • اگر قصد بازدید از گروس ماونتن را دارید، قبل از رفتن، وب‌سایت یا صفحات رسانه‌های اجتماعی آنها را برای اطلاع از آخرین وضعیت تله‌کابین و امکانات بررسی کنید.
  • در صورت تعطیلی تله‌کابین، می‌توانید از مسیرهای پیاده‌روی برای رسیدن به بالای کوه استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید که این مسیرها ممکن است چالش‌برانگیز باشند و برای همه مناسب نباشند.
  • در هنگام پیاده‌روی در کوه، احتیاط کنید و از شرایط آب و هوایی آگاه باشید
  خبر ناگواری برای دوستداران شکلات! شعبه‌ی اصلی "Koko Monk" در کیتسیلانو تعطیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان