• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • ونکوور تا اواخر هفته منتظر بارش‌های مداوم و خنکی هوا باشد

ونکوور تا اواخر هفته منتظر بارش‌های مداوم و خنکی هوا باشد

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، ونکوور در حال حاضر تحت تاثیر الگوهای جوی اقیانوس آرام شمالی قرار دارد که رطوبت را به سمت ساحل بریتیش کلمبیا هدایت می‌کند و چند روز دیگر با آب و هوای ابری و بارانی روبرو خواهد بود.

به گفته جنیفر کوال، هواشناس محیط زیست کانادا، انتظار می‌رود تا یک و نیم روز آینده رگبارهای پراکنده، و در روز سه‌شنبه بارش‌های مداوم و ۱۰ تا ۲۰ میلی‌متری باران را شاهد باشیم.

دمای هوا در روز دوشنبه خنک‌تر از حد معمول خواهد بود (حداکثر بین ۱۴ تا ۱۷ درجه سانتی‌گراد) و در روز سه‌شنبه تا ۱۴ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

این شرایط آب و هوایی خنک و مرطوب که از اواخر ماه می آغاز شده است، به عنوان “می-نوامبر” در ونکوور شناخته می‌شود، زیرا شباهت زیادی به آب و هوای “ژوئن‌وری” دارد که معمولاً در ماه ژوئن رخ می‌دهد.

با این حال، انتظار می‌رود که از روز پنجشنبه به تدریج شاهد بهبود شرایط آب و هوایی باشیم. بارش‌ها کاهش می‌یابد و دما به تدریج افزایش می‌یابد. تا پایان هفته، انتظار می‌رود که ونکوور از آب و هوای اواخر بهار / اوایل تابستان با آفتاب بیشتر و حداکثر دما در حدود ۲۰ درجه سانتی‌گراد لذت ببرد.

  محافظت از ماهی‌های وحشی: کانادا مزارع پرورش ماهی آزاد را محدود می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان