• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • معرفی چند مکان در منطقه ساکرامنتو با اطلاعات تاریخی در مورد مردم بومی کالیفرنیا

معرفی چند مکان در منطقه ساکرامنتو با اطلاعات تاریخی در مورد مردم بومی کالیفرنیا

پیام جوان: به نقل از کی تی وی یو، نوامبر امسال سی و سومین ماه ملی میراث بومیان آمریکا است. در منطقه ساکرامنتو، چندین قبیله بومی، از جمله نیسنان، مایدو جنوبی، دره و دشت میووک، و پاتوین ویتون، برای قرن ها ساکن بوده اند. با این حال، ورود اروپایی‌ها، مانند اسپانیایی‌ها در دهه‌های ۱۵۰۰ و ۱۷۰۰، و بعداً جویندگان طلا در اواخر دهه ۱۸۴۰، منجر به جابجایی و محو فرهنگ بومیان کالیفرنیا شد.

در دهه های اخیر، کالیفرنیا اقداماتی را برای حفظ میراث، فرهنگ و داستان های اولین مردم این ایالت انجام داده است. در این نوشته، چند مکان در منطقه ساکرامنتو با اطلاعات تاریخی در مورد مردم بومی کالیفرنیا آمده است:

شهرستان ساکرامنتو
– State Indian Museum: این موزه که در خیابان ۲۶۱۸، ساکرامنتو واقع شده است، موضوعات زندگی بومیان کالیفرنیا را به نمایش می گذارد و شامل اقلام سنتی، عکس های بزرگان کالیفرنیا، و منطقه ای برای آزمایش ابزارهای بومی است.

شهرستان پلاسر
موزه و مکان تاریخی مایدو: این موزه در ۱۹۷۰ جانسون رنچ درایو، روزویل واقع شده است و شامل نمایشگاه هایی از شیوه های سنتی بومیان آمریکا و مسیرهای در فضای باز با سنگ نگاره های باستانی است. آنها همچنین میزبان نمایشگاه های صنایع دستی بومی هستند.

شهرستان آمادور
– Indian Grinding Rock State Historic Park: این پارک که در جاده آتشفشانی Pine Grove 14881، Pine Grove قرار دارد، مجموعه وسیعی از خمپاره های سنگ بستر را در خود جای داده است و دارای دهکده بازسازی شده Miwok با یک خانه گرد تشریفاتی است.

این مکان ها بینش‌هایی را در مورد تاریخ و فرهنگ غنی مردمان بومی کالیفرنیا ارائه می دهند.

  وضعیت اضطراری ملی در ایالات متحده مربوط به همه‌گیری ویروس کرونا پایان یافت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان