• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لوئیس فیگو: هنوز همه توانایی‌های جود بلینگام در رئال مادرید را ندیده‌ایم

لوئیس فیگو: هنوز همه توانایی‌های جود بلینگام در رئال مادرید را ندیده‌ایم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، جود بلینگام شروعی درخشان و باورنکردنی در رئال داشته و در چهار بازی نخست لالیگا توانسته پنج گل بزند. دو گل او برای رئال ۶ امتیاز در پی داشت. او در آخرین بازی رئال قبل از فیفا دی در دقیقه ۹۶ دروازه ختافه را باز کرد و برابر سلتا نیز موفق شده بود تک گل بازی را بزند.

در حاشیه یک تورنمنت گلف در مادرید، لوئیس فیگو، ستاره سابق رئال، در مورد بلینگام گفت: «جود خیلی قوی شروع کرده و بسیار سریع با تیم سازگار شده است. بلینگام یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان است. بدون شک او به خاطر استعداد و تعهدی که نشان داده، توانسته خودش را در قلب بازیکنان و هوادران جا بدهد. او با اینکه خیلی جوان است ولی نشانه‌های یک رهبر مسلط درون زمین را دارد.»

فیگو ادامه داد: «این همه توانایی‌های بلینگام نیست و زمان زیادی طول نمی‌کشد تا او ارزش‌های واقعی خودش را در رئال بیش از پیش نشان دهد. من بازیکنان زیادی را به یاد ندارم که در این سن اندک و در همان سال اول حضورشان در رئال این‌چنین توانا و درخشان بازی کنند.»

آلمیدا، شهردار شهر مادرید، که از هواداران اتلتیکو است نیز گفت: «من اتلتیکویی هستم ولی فراتر از رنگ‌ها باید اعتراف کنم بلینگام بازیکنی خارق العاده است و اصلا باور نمی‌کردم در اولین سال حضورش اینطور سریع بدرخشد.»

  در مسابقات فوتسال یورو ۲۰۲۲، یک بازیکن ایرانی با لباس تیم ملی هلند به میدان می‌رود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان