• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تیم ملی والیبال ژاپن به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا رسید

تیم ملی والیبال ژاپن به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا رسید

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در چارچوب مرحله دوم جام ملت‌های آسیا در ارومیه تیم ملی والیبال ژاپن اصلی‌ترین مدعی قهرمانی در کنار ایران به راحتی و با نتیجه سه بر صفر از سد تیم ملی والیبال بحرین گذشت و بدون نیاز به بازی در یک چهارم نهایی مستقیما راهی نیمه‌نهایی شد.

*ست اول: ژاپن ۲۵ – بحرین ۱۴
در این ست که ژاپنی‌ها با ترکیب سکیتا، تایشی اونودرا، یامائوچی، یوکی ایشیکاوا، ران تاکاهاشی، یوجی نیشیدا و توموهیرو یاماموتو با همراهی کنتو میائورا و ریو یاماموتو وارد میدان شدند‌ از همان ابتدا با گرفتن نبض بازی توانستند در همه‌ بخش‌ها دیدنی کار کنند و به راحتی با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شوند.

*ست دوم : ژاپن ۲۵- بحرین ۱۴
ست دوم هم ژاپنی‌ها با همان ترکیب و شیوه پا به میدان گذاشتند و توانستند به راحتی هر چه تمام‌تر همچون ست اول با سرویس‌ها و توپ‌گیری‌ها، دفاع‌ها و آبشارهای بازیکنانشان امان تیم بحرین را ببرند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شوند.

*ست سوم: ژاپن ۲۵ – بحرین ۱۷
در ست سوم سرمربی ژاپن فلیپ بلین با استراحت دادن به بازیکنان اصلی به ذخیره‌های خود بازی داد و آنها نیز مزد اعتماد فلیپ بلین را دادند و با سرویس‌ها و آبشارهای ویرانگر خود توانستند ست سوم و کل مسابقه را از آن خود کنند و به بحرینی‌ها حتی اجازه نزدیک شدن برای لحظاتی را هم ندهند.

بدین ترتیب ژاپن با این برد شیرین که از تمام قدرت خود هم استفاده نکرد راهی نیمه‌نهایی شد و منتظر حریفش خواهند ماند. ژاپنی‌ها فردا را استراحت خواهد کرد و در نیمه‌نهایی باید با یکی از تیم‌های قطر، تایلند، تایوان‌ یا عراق بازی کند.

  شکایت رئال از لالیگا به جایی نرسید؛ قاضی: لالیگا جرم کیفری مرتکب نشده

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان