• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رسانه اسپانیایی: پیوستن مسی به اینتر میامی یا نیوولز اولد بویز دور از واقعیت است

رسانه اسپانیایی: پیوستن مسی به اینتر میامی یا نیوولز اولد بویز دور از واقعیت است

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، لیونل مسی در سال ۲۰۰۰ کشورش آرژانتین را ترک کرد و در نوجوانی به بارسلونا پیوست. او پیش از آن به مدت پنج سال در سیستم نوجوانان باشگاه آرژانتینی نیوولز اولد بویز حضور داشت.

مسی که سال‌ها در کاتالونیا با پیراهن بارسا بازی می‌کرد و مدتی است پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را به تن می‌کند، در گذشته بارها از علاقه‌اش به تیم آرژانتینی نیوولز اولدبویز که تیم شهر زادگاه او، روزاریو است ابراز کرده است. همین باعث شده بود امسال شایعاتی درباره پیوستن او به نیوولز اولد بویز در تابستان آینده مطرح شود.

اما روزنامه اسپانیایی اسپورت که در کاتالونیا منتشر می‌شود امروز در گزارشی این شایعه و همچنین گمانه‌زنی درباره احتمال پیوستن مسی با اینترمیامی در آمریکا را رد کرد و گفت اسطوره آرژانتینی تابستان ۲۰۲۳ صددرصد در اروپا خواهد ماند. هر چند هنوز مشخص نیست او قراردادش را با پاریس تمدید می‌کند یا راهی تیمی دیگر در اروپا خواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن چندین ماه است که به شدت تلاش می‌کند با متقاعد کردن مسی به امضای قراردادی جدید خیالش را از بابت ماندگار شدن این دارایی باارزش باشگاه راحت کند اما ستاره آرژانتینی که حالا به عنوان قهرمان جام جهانی بیش از پیش جایگاهش را به عنوان بزرگترین ستاره فوتبال دنیا تثبیت کرده است تا کنون پای تمدید قرارداد با باشگاه پاریسی را امضا نکرده است.

یکی دیگر از احتمالات بازگشت مسی به بارسلونا است و با مشخص شدن ماندگاری او در اروپا این گزینه بار دیگر از وزن بیشتری برخوردار شده است.

 

  اظهار نظر یوردی آلبا، مدافع بارسلونا در مورد جدایی لیونل مسی از این باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان