ظهور نهنگ‌های جدید شیبا اینو

پیام جوان: به گزارش اقتصاد آنلاین،  نرخ سوزاندن توکن شیبا در شبکه شیبا اینو در حال افزایش است. با این حال، داده‌های واقعی نشان می‌دهند که این به دلیل عملکرد نادرست الگوریتم سوزاندن شیبا است.

داده‌های آنچین حاکی از این است که میزان سوزاندن شیبا در تاریخ ۲۶ ژانویه ۱۶۸۲درصد افزایش داشته است که این بالاترین درصد افزایش نرخ سوزاندن این شبکه، طی چند ماه گذشته است.

در واقع، تعداد توکن‌های سوزانده شده در شبکه شیبا‌ اینو در ۲۶ ژانویه از ۱ میلیون شیبا بیشتر نبوده است. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان در تاریخ مذکور کمترین تعداد دارایی‌ها را در شبکه سوزانده‌اند. بنابراین، این افزایش ظاهری نرخ سوزاندن روز گذشته می‌تواند به علت مشکلات پیش‌فرض در الگوریتم توکن سوزی این شبکه باشد. طبق نظرات تحلیلگران، این افزایش نرخ سوزاندن به علت افزایش فعالیت شبکه نبوده است. همچنین این میزان بالایی از توکن‌های واقعا سوزانده شده را نشان نمی‌دهد.

سوزاندن توکن، میزان عرضه‌ی در گردش را کاهش می‌دهد. این نیز موجب کمیاب شدن دارایی و در نهایت افزایش قیمت آن به هنگام کاهش عرضه می‌شود. برای مثال، در ۱۷ ژانویه، نرخ سوزاندن توکن شیبا ۶۱۳ درصد طی ۲۴ ساعت افزایش یافت و این انتظارات معامله گران نزولی‌نگر را برآورده نکرد و در همان روز ۲۰ درصد رشد کرد.

با این حال، صعود در نرخ سوزاندن ۲۶ ژانویه با افزایش قیمت همراه نشد. همچنین، برخی از فعالیت‌های نهنگ شیبا حاکی از این است که سرمایه‌گذاران برتر آن امید خود را به این میم کوین از دست داده‌اند، زیرا تعداد زیادی از نهنگ‌ها در حال جابجایی این ارز به صرافی‌ها هستند.

  پس از ریزش شدید بازار رمزارزها، قیمت‌ها در حال احیای آهسته هستند

ظهور نهنگ‌های جدید شیبا اینو
در حالی که برخی از نهنگ‌ها به فروش خود ادامه می‌دهند، آدرس‌های جدیدی آن‌ها را خریداری و انباشت می‌کنند و احتمالا منتظر بازار صعودی در آینده هستند. داده‌ها نشان می‌دهند که یک کیف پول کریپتویی جدید در روز سه شنبه ۲۶ ژانویه، نهنگ شیبا شد.

این کیف پول جدید بعد از دریافت ۳.۳ میلیارد توکن شیبا به ارزش ۳۸.۹ میلیون دلار، نهنگ شیبا شد. مرورگر Etherscan نشان داد که آدرس فرستنده قبل از ارسال توکن‌ها به کیف پول نهنگ جدید، آن‌ها را از کیف پول‌های مختلف انتقال داد. این حرکت نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد در حال فروش دارایی‌ها هستند.

طبق داده‌های ردیاب نهنگ بلاکچین، Whale Alert، این کیف پول چند دقیقه بعد از دریافت شیبا ۱ میلیارد توکن PAW دریافت کرد. این نهنگ با موجودی فعلی، ۳۰ امین هولدر بزرگ این توکن است.

این انباشت اخیر پس از فروش ۱۵۰ میلیارد شیبا توسط ۲۶ امین هولدر بزرگ اتفاق افتاد. این فروش در چهار تراکنش طی سه ساعت در ۲۳ ژانویه انجام شد. بنابراین در حالی که سرمایه‌گذاران کوتاه مدت به علت افت قیمت توکن‌های خود را می‌فروشند، برخی در انتظار سودهای آتی از راه‌اندازی Shibarium در حال انباشت هستند.

در حال حاضر شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱۸۸ دلار با ۱.۲۸درصد رشد روزانه و ۰.۲ درصد رشد هفتگی در حال معامله می‌باشد. علاوه بر این، این میم‌کوین شاهد ۲۲.۱ درصد رشد قیمت ۱۴ روزه و ۴۱.۴ درصد در ۳۰ روز بوده است.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO) بسیار پرخطر و گمانه زنی است. این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

  بازگشت رمزارزها به محدوده‌ی سبز رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان