• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • طوفان زمستانی در سراسر کشور باعث لغو و تاخیر پروازها در بی اریا می‌شود

طوفان زمستانی در سراسر کشور باعث لغو و تاخیر پروازها در بی اریا می‌شود

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، یک طوفان مرگبار زمستانی در بیشتر مناطق ایالات متحده باعث ایجاد تاخیر و لغو بسیاری از پروازها برای مسافران تعطیلات در سراسر آمریکا می شود. شرکت ردیابی پرواز FlightAware گزارش داد که در بین پروازهای داخلی و یا خارج از ایالات متحده در روز شنبه، ۷۹۵۶ تاخیر و ۳۴۸۶ لغو وجود داشته است.

در حالی که بی اریا در شب کریسمس هوای سرد و خشن را تجربه نکرد، مسافران بی اریا مطمئناً تأثیرات آن آب و هوا را احساس می کردند. بعد از ظهر روز شنبه، فرودگاه بین‌المللی سن فرنسیسکو به خبرنگاران گزارش داد که در آن روز ۹۹ لغو و ۱۸۲ تاخیر داشته است.

یک افسر اطلاعات عمومی در فرودگاه بین‌المللی سن حوزه روز شنبه به خبرنگاران گفت: «متأسفانه، ما به دلیل آب و هوا اثرات ناشی از آنچه را که در شرق و سراسر کشور در حال وقوع است احساس می‌کنیم. این مسئول روابط عمومی خاطرنشان کرد: SJC روزانه تقریباً ۳۲۳ پرواز ورودی و خروجی دارد و تا بعدازظهر شنبه فرودگاه ۵۲ پرواز لغو و ۷۶ تاخیر در پرواز را در آن روز را گزارش کرده است.

FlightAware گزارش داد که در مجموع ۷۰ پرواز ایالات متحده با تاخیر و ۵۴ پرواز در فرودگاه بین المللی اوکلند در روز شنبه لغو شد.

  دستگیری هفت نفر در سن حوزه به جرم قمار، خرید و فروش مواد مخدر و فروش اموال مسروقه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان