• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ارائه خدمات خاص برای پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا: هتل ۵ ستاره و روان درمانی

ارائه خدمات خاص برای پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا: هتل ۵ ستاره و روان درمانی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته خبر دادند که اوبامیانگ و خانواده‌اش از سوی چند سارق مسلح هدف حمله و ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و وسایل‌شان نیز به سرقت رفته است.

این اتفاق در حالی رخ داد که فرزندان این بازیکن نیز در منزل حضور داشتند و او برابر چشمان آن‌ها و همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
سارقان موفق شدند اوبامیانگ را مجبور کنند که در گاوصندوقی که در منزل داشت، باز کند و مقداری جواهر و زیورآلات و همچنین کمی پول نقد را از خانه این زوج به سرقت بردند.

در حالی‌که ضرباتی به این بازیکن وارد شده بود، او و همسرش تصمیم گرفتند برای این که فرزندان‌شان بیشتر از این وحشت‌زده نشوند از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند و حالا روزنامه محلی ARA خبر داده است که این بازیکن به هتل لوکس پرنسس سوفیا در بارسلونا نقل مکان کرده و در حال دریافت خدمات ویژه روان درمانی است.

گفته می‌شود قرار است همسر و فرزندان این زوج که یازده و شش ساله هستند هم تحت نظر روانشناس قرار بگیرند تا ضربه روحی و روانی ناشی از این اتفاقات به صورت کامل از بین برود.

مدیران بارسلونا به بازیکنان این باشگاه توصیه کرده‌اند که برای حفاظت از منازل شخصی و اموال‌شان، نیروهای حفاظتی شخصی را به خدمت بگیرند.

  توضیحات فرزاد مجیدی در رابطه با جذب دژاگه و شیمبا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان