• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • صحبت‌های استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان، پیش از دیدار فردا مقابل آتالانتا

صحبت‌های استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان، پیش از دیدار فردا مقابل آتالانتا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، روسونری که در هفته ابتدایی موفق به غلبه بر اودینزه شد، فردا در دومین هفته در دیداری دشوار به مصاف آتالانتا سخت کوش خواهد رفت. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور پیدا کرده و اذعان داشت فردا آزمون دشواری پیش روی بازیکنان تیمش خواهد بود.

استفانو پیولی گفت: “ما می دانیم که فصل گذشته چگونه سپری شد و قطعا تجربه فراوان حاصل از آن را حفظ می کنیم. فقط دو هفته از آغاز لیگ گذشته و از هفته آینده کورس جدی و دشواری در پیش داریم. اما نکته مهم این است که در بازی فردا به بهترین شکل ممکن آماده شویم، زیرا آتالانتا تیم بسیار قدرتمندی است. آزمون مهمی پیش روی ما میلان خواهد بود، زیرا آتالانتا فصل را خوب شروع کرده است. چند بازیکن ترکیب این تیم تغییر کرده، اما آنها ترکیبی از قدرت بدنی و کیفیت فنی محسوب می شوند.

میلان و آتالانتا دو تیمی هستنند که همدیگر را خوب می شناسند و سعی می کنند فوتبال فعال بازی کرده و به حریف ضربه بزنند. شرایط در هر مسابقه ای متفاوت است، اما با توجه چه ویژگی های هر دو تیم فکر می کنم بازی متعادلی در انتظارمان خواهد بود.

عملکرد ساندرو تونالی در ترکیب میلان؟ او می تواند به یک هافبک کامل تبدیل شود و اگرچه تا اینجا نیز نمایش خوبی داشته، اما مشخص است که او هنوز به تجربه نیاز دارد. روند رو به رشد ساندرو تونالی در فصل گذشته بسیار مهم بود، اما در این فصل او از انگیزه بیشتری برخوردار بوده و البته به خوبی می داند که باید بیشتر تلاش کند. حالا تونالی بیشتر نسبت به ویژگی های سبک بازی خود آگاهی پیدا کرده است.”

  ایتالیا با برتری بر بلژیک به نیمه نهایی یورو 2020 رسید و حریف اسپانیا شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان