• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پانزدهمین دوره رقابت‌های شوتوکان کاراته قهرمانی جهان با کسب سه مدال دو، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید

پانزدهمین دوره رقابت‌های شوتوکان کاراته قهرمانی جهان با کسب سه مدال دو، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید

پیام جوان: به گزارش مهر، رقابتهای شوتوکان کاراته قهرمانی جهان به مدت دو روز و با حضور تیم‌هایی از ۲۲ کشور جهان به میزبانی ژاپن و در سالن معروف «نیپون بودکان» شهر توکیو برگزار شد که تیم اعزامی ایران به ۶ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.

در کاتای انفرادی نوجوانان علیرضا ندیمی موفق شد بالاتر از نمایندگان میزبان عنوان قهرمانی و مدال طلا را به خود اختصاص دهد. احمد صافی در کاتای انفرادی پیشکسوتان روی سکوی نخست ایستاد. در این بخش ژاپن و اسکاتلند دوم و سوم شدند. صافی همچنین در کومیته انفرادی با غلبه بر اسکاتلند و مکزیک به مدال طلا رسید.

سیدعلیرضا عقیلی در کومیته پیشکسوتان برنز گرفت. بهنام باشقره در کومیته بزرگسالان در بخش امتیازی مدال برنز و در مبارزات آزاد صاحب مدال نقره شد. در کاتای تیمی مردان منوچهر کشاورز و امیر حسین حقی و علی رضا ندیمی بعد از پاناما دوم شدند و مکزیک مدال برنز گرفت.

اعضای تیم اعزامی ایران فردا میهمان سفارت ایران در توکیو می‌باشند.

  امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی در رادار باشگاه آلباسته اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان