• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • صحبت گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد درباره‌ی کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم

صحبت گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد درباره‌ی کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف لسترسیتی رفت و با تساوی ۱-۱ در این بازی متوقف شد.
با توجه به این که تاتنهام با یک بازی کمتر با این تیم هم‌ امتیاز شده و اختلاف امتیازی که این تیم با آرسنال در رتبه چهارم پیدا کرده، کار این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار دشوار شده است.
نویل در پاسخ به سوالی درباره شانس شیاطین سرخ برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده گفت: «فکر می‌کنم امید آنها از بین رفته است. رقابت برای کسب این جایگاه امروز و پس از پایان وقفه دیدارهای ملی آغاز شد. آنها باید این روند را با پیروزی آغاز می‌کردند اما موفق نشدند. این بازی مساوی شد و آنها بازی خوبی ارائه نکردند.»

این بازیکن سابق یونایتد با اشاره به شرایط این تیم اظهار داشت: «گاهی تیم‌ها ممکن است پس از وقفه دیدارهای ملی کمی خسته و سردرگم به نظر برسند اما من فکر می‌کردم این وقفه به نفع یونایتد باشد و دوری از باشگاه برای بازیکنان این تیم خوب پیش برود تا بتوانند بار دیگر برگشته و برای درخشش در ترکیب این تیم تلاش کنند.»
نویل درباره دیدارهای این تیم در هفته‌های پیش رو اضافه کرد: «این دو ماه برای بازیکنان و هواداران یونایتد بسیار دشوار خواهد بود. اگر آنها بخواهند به همین روندی که دارند ادامه دهند هشت بازی سخت را در پیش دارند. آنها در بازی برابر لستر بسیار بی‌اثر ظاهر شدند.»

  اعلام برنامه کامل مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان توسط فدراسیون جهانی والیبال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان