• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • غیبت کریم بنزما مهاجم گلزن رئال مادرید در بازی برابر بارسلونا

غیبت کریم بنزما مهاجم گلزن رئال مادرید در بازی برابر بارسلونا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بدترین خبر برای کادر فنی رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو مصدومیت کریم بنزما و غیبت این مهاجم گلزن در بازی برابر بارسلونا بود. بدون حضور این ستاره فرانسوی در ترکیب، در واقع تمام بار حملات رئال مادرید در این مسابقه روی دوش وینیسیوس جونیور افتاد و این ستاره برزیلی و جوان نتوانست در مقابل مدافعان بارسلونا کار خاصی از پیش ببرد.

وینیسیوس جونیور در تمام طول ۹۰ دقیقه اسیر یارگیری فشرده مدافعان حریف شده و فرصت قابل توجهی برای باز کردن دروازه بارسلونا به‌دست نیاورد. این وینگر جوان و تکنیکی در فصل جاری بعد از کریم بنزما با ۱۴ گل دومین گلزن برتر لالیگا و رئال مادرید محسوب می‌شد، اما در شب غیبتِ زوج آماده خود در فصل جاری نتوانست گره از کار تیمش باز کند و شاهد پیروزی پرگل و تاریخی بارسلونا بود. وینیسیوس شاید تنها موقعیت خوب رئال مادرید را نیز از دست داده و در مقابل مارک تراشتگن مغلوب شد.

بی تردید مدیران رئال مادرید با تماشای این دیدار دوباره متوجه شدند که ترکیب این تیم برای فصل بعد نیاز به تقویت جدی دارد. کریم بنزمای ۳۴ ساله ممکن است باز هم تعدادی از مسابقات رئال مادرید را از دست بدهد و حساب باز کردن تنها روی وینیسیوس جونیور در این سن و سال، تصمیمی منطقی نیست. اگرچه این بازیکن در فصل جاری و زیر نظر کارلو آنچلوتی متحول شده و یکی از بهترین بازیکنان اروپا بوده، اما به نظر وینیسیوس جونیور هنوز برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ مسیر قابل توجهی را در پیش رو دارد.

  برای نخستین بار در ورزش، یک ایرانی سرپرست فدراسیون جهانی کبدی شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان