• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گام بلند میلان با برتری و برد مقابل کالیاری

گام بلند میلان با برتری و برد مقابل کالیاری

پیام جوان: به گزارش ورزش سه”، بیش از یک دهه از آخرین قهرمان روسونری در سری آ سپری شده و به نظر آنها در این فصل زیر نظر استفانو پیولی در حال رسیدن به این موفقیت هستند. میلان سه امتیاز از رقبای خود بیشتر داشته و علی‌رغم افت عجیب در روزهای پایانی سال ۲۰۲۱، حالا بخت اول فتح عنوان قهرمانی به‌شمار می‌آید.

دیشب میلان با گل تماشایی اسماعیل بن ناصر در خانه کالیاری موفق به کسب سومین پیروزی متوالی ۰-۱ خود شد. اینتر نیز مقابل فیورنتینا در خانه متوقف شد و حالا نراتزوری حتی در صورت برتری در دیدار عقب افتاده خود نیز سه امتیاز از میلان کمتر خواهد داشت.

برای اولین بار از فصل ۱۹۶۷-۱۹۶۸، میلان در ۱۵ بازی متوالی خارج از خانه در رقابت‌های سری آ موفق به گلزنی شده است. روسونری پیش از این فقط یک بار در تاریخ و در همان فصل موفق به گلزنی شده، در تمامی مسابقات خارج از خانه در لیگ ۱۶ تیمی به برتری دست یافت و در نهایت عنوان قهرمانی را نیز از آن خود کرد. همچنین برد ۰-۱ روسونری به این معنی بود که کالیاری در ۱۲ بازی متوالی خانگی در سری آ مقابل میلان در ثبت کلین‌شیت ناکام مانده است. به هر حال روسونری هرگز در سال‌های اخیر به انداز این فصل به قهرمانی در لیگ ایتالیا نزدیک نبوده و فقط هشت هفته برای دستیابی به این موفقیت باقی مانده است.

  مچ گیری جک گریلیش ستاره سیتی، در ارتباط با توئیتی که در حمایت از رئال مادرید نوشته بود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان