آتش سوزی کلرادو در امتداد ساحل بیگ سور کالیفرنیا

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، آتش‌نشانان روز شنبه در حال مبارزه با آتش‌سوزی بودند که در کوه‌های ناهموار در امتداد بیگ سور رخ داد و صدها نفر از ساکنان این بخش ناامن سواحل کالیفرنیا را مجبور به تخلیه و مقامات را مجبور به بستن جاده اصلی آن کردد.

طبق گفته‌ی Cal Fire، این آتش سوزی ابتدا از Palo Colorado Canyon شروع به سوختن کرد و حدود ۴۲۵ هکتار را تا الان سوزانده است. ۲۰ درصد این آتش سوزی تاکنون مهار شده است.

آتش جمعه شب از یک دره شیب دار شروع شد و به سرعت به سمت دریا گسترش یافت و بادهای شدید با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت، شعله‌های آتش را گسترده‌تر کردند. سیسیل جولیت، سخنگوی وزارت جنگلداری و حفاظت از آتش کالیفرنیا گفت: آتش حداقل ۲٫۳ مایل مربع (۶ کیلومتر مربع) از درختان برس و قرمز را سوزاند.

مقامات با حدود ۵۰۰ نفر از ساکنان تماس گرفتند و از آنها خواستند که منطقه کم جمعیت بین کارمل و بیگ سور را تخلیه کنند. بیش از ۲۵۰ آتش نشان از چندین سازمان و گروه های داوطلب، با کمک هواپیماهای پرتاب کننده آب، توانستند تاکنون ۲۰ درصد از آتش را مهار کردند.

مقامات بخشی از بزرگراه ۱ را بدون زمان تخمینی برای بازگشایی بستند. بزرگراه دو خطه در امتداد بیگ سور نیز به دلیل آتش سوزی و رانش گل و لای ناشی از باران شدید که بخش هایی از جاده را در سال گذشته و در سال ۲۰۱۷ فرو ریخت، مستعد بسته شدن است.

صلیب سرخ آمریکا اواخر عصر جمعه پناهگاهی را برای ساکنان تخلیه شده در مدرسه راهنمایی Carmel در شهر Carmel-by-the-Sea به راه انداخت.

  تصادف در خطوط شمال بزرگراه 17 در لوس گاتوس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان