• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • وضعیت بازار ارز، طلا و سکه در آخرین روز آذر ماه

وضعیت بازار ارز، طلا و سکه در آخرین روز آذر ماه

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز و طلا در چهارمین روز این هفته شاهد پیشروی قیمت دلار متشکل ، قیمت طلا و قیمت سکه بود. قیمت دلار در بازار متشکل امروز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ نسبت به روز گذشته ۹۹ تومان بالا رفت و بر روی ۲۷ هزار و ۱۵۲ تومان قرار گرفت.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی 
صرافی ملی هم امروز قیمت دلار و قیمت یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۸۵۸ (بیست و شش هزار و هشتصد وپنجاه و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۴۰۱ (بیست و هفت هزار وچهارصدو یک تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۰۹۹ (سی هزار و نود و نه تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۷۰۷ (سی هزار وهفتصد و هفت تومان) است.

قیمت درهم
قیمت درهم در بازار امروز بر خلاف روند افزایش قیمت دلار دلار حرکت کرد. قیمت درهم امروز افت ۳۰ تومانی را ثبت کرد و با ۸هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۳۰ هزار و ۳۰۲ تومان به دست می‌آمد.

سکه و طلا 
قیمت اونس طلا امروز در بازار جهانی به سمت ۱۸۰۰ دلار پیشروی کرد اما در نهایت با ۳ دلار افزایش توانست بر روی ۱۷۹۷ دلار قرار بگیرد. قیمت دو فلز گران بهای داخلی نیز امروز بر مدار صعود قرار گرفت. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز توانست ۲ هزار تومان بالا برود و با ۱ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله شد. قیمت سکه تمام طرح جدید هم نسبت به روز قبل ۹۵ هزار تومان گران شد و با ۱۳ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان نرخ گذاری شد.

  بودجه ۷۵۰ میلیون دلاری آمریکا برای حمایت از قربانیان حمله سولارویندز

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان