• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ادامه صدرنشینی تیم ملی کاراته ایران در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا – قزاقستان

ادامه صدرنشینی تیم ملی کاراته ایران در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا – قزاقستان

در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که در قزاقستان و شهر آلماتی جریان دارد، امروز دوشنبه ۲۹ آذرماه کاراته کاهای رده سنی زیر ۲۱ سال یا امید در بخش کومیته و رقابت‌های کاتای انفرادی به روی تاتامی رفتند که در نهایت نمایندگان ایران موفق به کسب چهار مدال طلا، یک نقره و سه برنز شدند.

آتوسا گلشاد نژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم، مبینا حیدری در وزن ۶۸- کیلوگرم، علیرضا حیدری در وزن ۷۵- کیلوگرم و محسن صفرنژاد در وزن ۸۴+ کیلوگرم موفق به کسب چهار مدال طلا شدند. آیدا خوشبختی در وزن ۶۸+ کیلوگرم به مدال نقره رسید و محمدرضا سواری در وزن ۵۵- کیلوگرم، هادی کیانی در وزن ۶۷- کیلوگرم و زهرا بنیانی در وزن ۵۵- کیلوگرم نیز به نشان برنز دست پیدا کردند.

در رقابت‌های صبح امروز نیز ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی دو کاتارو تیم بزرگسالان با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه خود راهی دیدار رده بندی شدند و روز سه شنبه (فردا) باید برای کسب نشان برنز تلاش کنند.

با احتساب نتایج امروز، کاروان کاراته ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۸ مدال برنز به تنهایی در صدر جدول توزیع مدال‌ها ایستاد.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر در آلماتی آغاز شده و تا اول دی ماه اداره خواهد داشت.

  دستیاران جدید دراگان اسکوچیچ در اردوی آینده تیم ملی غایب خواهند بود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان