• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ثبت یک رکورد افسانه‌ای و غیرقابل شکست توسط استیفن کری در NBA

ثبت یک رکورد افسانه‌ای و غیرقابل شکست توسط استیفن کری در NBA

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، پرتاب‌های سه امتیازی استیفن کری در جهان بسکتبال شهرت خاصی دارد و او با پرتاب‌های از راه دور دقیقش تمام تیم‌های حاضر در NBA را کلافه می‌کند و تیمش را از لحاظ امتیازی و روحی بالا می‌برد. ستاره گلدن استیت امروز به رکوردی رسید که به قول رجی میلر که یکی از برترین‌ها در پرتاب ۳ امتیازی بوده، شاید بشریت نتواند به آن دست پیدا کند.ری آلن به همراه پدر و مادر استیفن کری و رجی میلر (نفر سوم رده‌بندی) در سالن مدیسون اسکوئیر گاردن شهر نیویورک حضور داشتند و منتظر این اتفاق مهم بودند.

آلن در مورد رکورد شکنی بازیکن شماره ۳۰ گلدن استیت گفت:‌ او روش بازی بسکتبال را با شوت‌های ۳ امتیازی خود تغییر داده است و هر ۳۰ تیم NBA به نوعی تحت تاثیر او هستند.

لبران جیمز، فوق ستاره لیکرز نیز تحت تاثیر کار شگفت انگیز کری قرار گرفته و در این خصوص گفت: تازه وارد دالاس شده بودم که شاهد رکورد شکنی استیفن کری بودم. کار شگفت انگیزی انجام دادی برادر!

بیش از نتیجه بازی امروز، تماشاگران تحت تاثیر رکورد شکنی و پرتاب‌های محشر کری بودند. تیم گلدن استیت وریرز در لیگ NBA میهمان تیم نیویورک نیکس بود و موفق شد این تیم را ۱۰۵ بر ۹۶ شکست دهد تا رکورد شکنی استیفن شیرین‌تر هم باشد.

استیفن کری، ستاره گلدن استیت در این بازی از رکورد ۲۹۷۴ پرتاب ۳ امتیازی موفق ری آلن عبور کرد و بار دیگر تحسین جهان بسکتبال را برانگیخت. این رکورد وقتی ارزشمندتر می‌شود که بدانیم کری با ۵۱۱ بازی کمتر نسبت به آلن آن را شکسته است.

  تصمیم عجیبی که فدراسیون والیبال پرتغال گرفت

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان