• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جذب مهاجم ۲۰ ساله و ۲۰۶ سانتی متری سولیهال مورس توسط منچستر سیتی

جذب مهاجم ۲۰ ساله و ۲۰۶ سانتی متری سولیهال مورس توسط منچستر سیتی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، منچسترسیتی فصل جدید از رقابت های لیگ برتر انگلیس را خوب آغاز نکرد. شاگردان گواردیولا در گام نخست، با تک گل سون مغلوب تاتنهام شدند. سیتیزن ها که امیدوار بودند بتوانند در این تابستان هری کین را جذب کنند، در به خدمت گیری مهمترین هدف نقل و انتقالات تابستانی خود شکست خورده اند و حالا در پی جذب یک بازیکن از دسته پنجم هستند.

کریگ ایوانز خبرنگار روزنامه اتلتیک ادعا می کند که گواردیولا قصد دارد بلندقدترین بازیکن و مهاجم حال حاضر فوتبال بریتانیا را جذب کند. طبق ادعای این روزنامه، منچسترسیتی آخر هفته قبل، استعدادیاب هایی را برای تماشای کیل هادلین مهاجم سولیهال مورس ارسال کرده است و در صورت امضای قرارداد با این بازیکن، او می تواند یک مشکل کلیدی را در تیم پپ گواردیولا برطرف کند.

او با قد ۲۰۶ سانتی متری، بلندقدترین بازیکن حرفه ای حاضر در فوتبال بریتانیا است. تیم او در لیگ ملی انگلستان، پنجمین سطح از فوتبال باشگاهی این کشور حضور دارد. تیم های کاردیف سیتی و میدلزبورو نیز پیش از این در پی جذب این بازیکن بوده اند و به نظر می رسد او در آستانه حضور در سطح لیگ برتر است.

این بازیکن که تنها یکسال دیگر با سولیهال مورس قرارداد دارد، تمایل دارد از این تیم جدا شود. البته او در فصل گذشته آمار درخشانی به ثبت نرسانده و در ۳۴ بازی، ۹ گل برای تیمش وارد دروازه رقبا کرده است.

شکست روز یکشنبه مقابل تاتنهام نشان داد که سیتی در شرایطی که بدون مهاجم طبیعی بازی می کند، چقدر در خلق موقعیت ناتوان است و هادلین با حضور جدی روی هوا می تواند از زمان چدایی آلوارو نگردو و ادین ژکو، یکبار دیگر برتری هوایی را برای سیتیزن ها به دست بیاورد.

  صعود جنجالی و بحث برانگیز تیم ملی اروگوئه به جام جهانی

در آخرین دقایق دیدار با تاتنهام، شاگردان گواردیولا چندین بار به روی دروازه حریف سانترهایی را ارسال کرد، اما با وجود حضور گابریل ژسوس، جک گریلیش و فران تورس در خط حمله سیتی، آنها قادر به استفاده از این ارسال ها نبودند و این موقعیت ها به هدر رفت.

بنابراین، اگر هادلین با سیتی قرارداد ببندد، می تواند زیر نظر گواردیولا پیشرفت کند. ضمن اینکه او بازیکن ایده آلی برای سیتی روی توپ های ارسالی است. ضمن اینکه او هزینه بسیار کمتری نسبت به هری کین خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان