• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گریزمان: بارسلونا برای فتح لالیگا مبارزه می کند

گریزمان: بارسلونا برای فتح لالیگا مبارزه می کند

بارسلونا دیشب با نتیجه درخشان ۱-۶ موفق به غلبه بر سوسیداد شده و گل اول بارسلونا توسط آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی این تیم به ثمر رسید. گریزمان در مصاحبه ای اذعان داشت برای قهرمانی در لالیگا، بازیکنان بارسلونا فقط روی کار خودشان متمرکز شده و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهند کرد.

آنتوان گریزمان به شبکه مووی استار گفت: “بعضی اوقات برای به ثمر رساندن گل اول شرایط مان دشوار می شود، اما مقابل سوسیداد واقعا روان و آماده بوده و خیلی خوب بازی کردیم. گاهی اوقات در مقابل دروازه حریف روز شما نیست و موقعیت های خوب گلزنی را از دست می دهید. الیته این اتفاق گاهی برای مارتین برایثویث و عثمان دمبله نیز رخ می دهد و در ادامه فصل باید با تلاش فراوان بهتر از این ظاهر شویم.

در ترکیب بارسلونا همه موفق به گلزنی می شوند و ما باید از نظر ذهنی قوی باشیم. آنهایی که بازی نمی کنند نیز باید صبور بوده و بدانیید که می توانند سرنوشت یک بازی را در صورت ورود به میدان رقم بزنند. ما یک گروه هستیم و این تنها راه دستیابی به اهداف بزرگ است. رقابت برای فتح عنوان قهرمانی؟ ما باید به خودمان نگاه کرده و همه تلاش خود را برای کسب عنوان انجام دهیم.

سیستم جدید بارسلونا؟ حضور در ترکیب همان چیزی است که من می خواهم. اما بله، با سه دفاع میانی احساس امنیت بیشتری داریم و خط میانی خیلی تلاش می کند. انگار سرمربی بهترین راه حل را پیدا کرده است.”

  راه حل جدید یوونتوس برای حفظ رونالدو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان