بهترین اتفاق دوئل آلمان و اوکراین برای زیدان

تونی کروس با رفع کامل مصدومیت، برای آلمان به میدان رفت و نشان داد که مشکلی برای همراهی رئال در بازی برابر کادیز نخواهد داشت.

اواخر نیمه اول بازی رئال مادرید و بتیس در هفته سوم لالیگا بود که تونی کروس تقاضای تعویض کرد و زیدان لوکا مودریچ را به جای او به میدان فرستاد. ستاره آلمانی ۳۰ ساله رئال مادرید از ناحیه عضلات کمر احساس درد می کرد و ۷ مهر پس از معاینات دقیق پزشکی مشخص شد که مشکل او از ناحیه عضله گلوتئو است و باید بین ۱۰ تا ۱۵ روز به دور از میادین بماند. او دو بازی برابر لوانته و وایادولید را از دست داد.

۱۰ روز بعد تونی کروس با اضافه شدن به اردوی تیم ملی آلمان نشان داد که توانسته از مصدومیت خلاص شود و در اختیار یواخیم لوو و کادر فنی تیم ملی آلمان قرار گرفت.

دو روز پیش از اردوی مانشافت خبر رسید که مصدومیت تونی کروس به طور کامل بهبود پیدا کرده و او قطعا می تواند در بازی شنبه هفته بعد رئال برابر کادیز به میدان برود. کروس در بازی آلمان و اوکراین ۹۰ دقیقه در میدان بود و نشان داد که مصدومیت را به طور کامل فراموش کرده است.در این بازی ژرمن ها ۲-۱ پیروز شدند و کروس همراه با کیمیش به عنوان هافبک میانی در میدان بازی کرد.

در غیاب تونی کروس این فده والورده بود که در خط میانی رئال به میدان رفت و خوب و امیدوارکننده نیز ظاهر شد.

  فدراسیون بین المللی حقوق بشر با انتقاد از جابجایی اجباری جمعیت غزه، خواهان آتش‌بس فوری شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان