• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شش بازیکن هوراکان ملییا به اتهام تبانی و شرط‌بندی در بازی فصل گذشته برابر لوانته در کوپا دل ری دستگیر شدند

شش بازیکن هوراکان ملییا به اتهام تبانی و شرط‌بندی در بازی فصل گذشته برابر لوانته در کوپا دل ری دستگیر شدند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، دوم دسامبر ۲۰۲۱ هوراکان ملییا در ورزشگاه اختصاصی خود و از دور اول کوپا دل ری برابر لوانته قرار گرفت و ۰-۸ شکست خورد. لوانته که فصل قبل در لالیگا حاضر بود، در ۴۵ دقیقه نخست ۰-۴ از میزبان دسته چهارمی خود پیش افتاد و به راحتی راهی دور بعد شد، اما در یک شانزدهم نهایی با شکست از آلکویانو در ضربات پنالتی حذف شد.

از یک منبع موثق اطلاعاتی به لالیگا رسیده که نشان می‌دهد در آن بازی شرط‌بندی صورت گرفته است. در ایمیل دریافتی لالیگا عنوان شده بود که ۶ بازیکن ملییا روی باخت سنگین تیمشان شرط‌بندی کرده بودند. در نتیجه این اطلاعات، لالیگا شکایتی را به مرکز پلیس ملی در حوزه صداقت در ورزش و شرط‌بندی (CENPIDA) ارائه کرد.

این پرونده در اختیار دادگاه تحقیق شماره ۲ ملییاست که دستور آغاز تحقیقات برای روشن شدن حقایق را صادر کرده است. در حال حاضر، طبق گزارش لالیگا، ۶ نفر دستگیر شده‌اند.

در همین رابطه روزنامه ال فارو ملییا در شماره چهارشنبه خود از دستگیری و سپس آزادی یک بازیکن سابق هوراکان ملییا به قید وثیقه خبر داد.

مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد تعدادی از بازیکنان ملییا در زمین به وضوح کم‌کاری می‌کردند و روی گل‌های دریافتی نقش مستقیم داشتند. موردی که اگر اثبات شود، جرایم سنگینی به دنبال خواهد داشت. در این پرونده باشگاه لوانته از هر اتهامی مبراست.

 

  شرط لالیگا: کاهش دستمزد مسی به 25 میلیون یورو در سال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان