پیست مسابقه‌ای گلدن گیت فیلدز در پاییز امسال بسته می‌شود

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، گلدن گیت فیلدز پس از آخرین تاریخ مسابقه خود در اواخر سال جاری در پیست اسب سواری بی اریا سانفرانسیسکو برای همیشه بسته خواهد شد.

مالک پیست، گروه استروناخ، یکشنبه گفت که در مسابقه خود در سانتا آنیتا و تمرین در سن لوئیس ری داونز در کالیفرنیای جنوبی “دوبرابر” خواهد شد.

پس از پایان یافتن دیدار میدان‌های گلدن گیت، گروه استروناخ اعلام کرد که با هدف افزایش اندازه زمین و افزودن روز چهارم مسابقه به برنامه هفتگی در سانتا آنیتا که از ژانویه آغاز می‌شود، بر حرکت اسب‌ها از بی اریا به آرکادیا تمرکز خواهد کرد.

بلیندا استروناخ، مدیرعامل و رئیس شرکت در بیانیه‌ای گفت: «گروه استروناچ همچنان به مسابقات در کالیفرنیا متعهد است».

تمرکز بر پارک سانتا آنیتا و سن لوئیس ری داونز به عنوان پیشرفته ترین امکانات مسابقه و تمرین که کیفیت برنامه را افزایش می دهد، روزهای مسابقه را افزایش می دهد، فرصت های شرط بندی گسترده و تجربه های برتر مهمان نوازی و سرگرمی را برای اطمینان از اینکه مسابقات کالیفرنیا ارائه می کند، حیاتی است.

استروناخ گفت که این شرکت می‌داند که تصمیمش برای بستن مسیر Bay Area “تأثیر عمیقی” بر کارمندان، مالکان، مربیان، جوکی‌ها و کارگران پایدار در آنجا خواهد داشت. او گفت که این شرکت متعهد به رعایت تعهدات کارگری است.

  تاثیر آب و هوای زمستانی سایر بخش‌های کشور بر مسافران بی اریا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان