• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش‌ها به پیوستن رونالدو به باشگاه النصر عربستان

واکنش‌ها به پیوستن رونالدو به باشگاه النصر عربستان

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رونالدو شب گذشته با امضای قراردادی رسما به باشگاه النصر عربستان پیوست و بسیاری از این تصمیم او شگفت‌زده شدند.

شایعات درباره احتمال انتقال این بازیکن به لیگ عربستان پیش از این نیز به گوش رسیده بود اما بسیاری امیدوار بودند که او با دریافت پیشنهاد از یکی از باشگاه‌های اروپایی همچنان به حضورش در سطح اول فوتبال دنیا ادامه دهد.

نویل در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این اتفاق اظهار داشت:« من این احساس را داشتم که او دوست داشت همچنان در اروپا بماند اما پیشنهادها خوب نبود و باشگاهی حاضر نشد برای جذب او به صورت جدی اقدام کند. این باعث ناراحت من است که کار رونالدو در سطح اول فوتبال تمام شد. او باید در اولدترافورد از فوتبال خداحافظی می‌کرد. به نظر می‌رسد که فوتبال رونالدو در عربستان به پایان خواهد رسید.»

کاراگر هم نظرات نویل را تایید و اضافه کرد:« این پایانی غم انگیز برای او است. رونالدو دوران فوتبالش را صرفا به خاطر یک مصاحبه با پیرس مورگان به پایان رساند و چند روز بعد لیونل مسی قهرمان جام جهانی شد.»

پیش از این نیز بسیاری از هم تیمی‌ها و هم‎‌بازی‌های سابق این بازیکن از مصاحبه او با مورگان ابراز ناراحتی کرده و مدعی شده بودند که لزومی نداشت بسیاری از صحبت‌ها در این گفتگوی جنجالی مطرح شود.

  رشفورد: خیال همه را راحت کنم، پیشنهاد 500 هزار یورویی مزخرف است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان