• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • النصر، پس از رونالدو به دنبال جذب راموس

النصر، پس از رونالدو به دنبال جذب راموس

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، ماه گذشته و در بحبوحه جام جهانی بود که رسانه های مختلف خبر از علاقه النصر برای جذب رونالدو دادند. مارکا حتی از توافق دو طرف نوشت و ادعا کرد که پس از جام جهانی این انتقال رسمی خواهد شد اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. رونالدو در یکی از مصاحبه های اخیر خود توافق با النصر را رد کرده بود ولی همه چیز حکایت از این دارد که دیر یا زود این انتقال قطعی خواهد شد.

مارکا امروز ادعا کرد که النصر نه تنها رونالدو که دیگر اسطوره رئال یعنی سرخیو راموس را هم می خواهد و رئیس و مدیر ورزشی باشگاه چندی پیش که راموس برای تعطیلات در مادرید حضور داشت، در پایتخت اسپانیا مذاکره ای نیز با او داشتند ولی مورد راموس پیچیده تر از رونالدو است چرا که کاپیتان سابق رئال در حال حاضر برای پی اس جی بازی می کند و تا پایان فصل نیز قرارداد دارد.

بعید است راموس که برای پاریسی ها بازیکن ثابت محسوب می شود، در زمستان راهی النصر شود، به خصوص که او چالش بزرگ فتح لیگ قهرمانان با پی اس جی را هدف قرار داده است. مارکا نوشته است که اگر این زمستان نشد، النصر در تابستان برای جذب راموس تلاش خواهد کرد. باید به این نکته هم توجه داشت که اگر راموس با پی اس جی تمدید نکند، در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود.

  دفاع قاطعانه آلن شیرر اسطوره فوتبال انگلیس از رونالدو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان