• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • راهیابی تیم‌های بسکتبال میامی هیت و نیویورک نیکس به نیمه نهایی کنفرانس شرق

راهیابی تیم‌های بسکتبال میامی هیت و نیویورک نیکس به نیمه نهایی کنفرانس شرق

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تیم‌های بسکتبال میامی هیت و نیویورک نیکس در بازی‌های صبح امروز با پیروزی در سری نخست پلی‌آف لیگ NBA به نیمه نهایی کنفرانس شرق راه پیدا کردند و حریف هم شدند.

میامی هیت در بازی پنجم سری یک چهارم نهایی کنفرانس شرق و در وقت اضافه نخست با ۴۲ امتیاز جیمی باتلر از سد میلواکی باکس گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد. یانیس آنتتوکمپو ۳۸ امتیاز و ۲۰ ریباند و کریس میدلتون ۳۳ امتیاز برای باکس در آخرین بازی این تیم در فصل جاری به دست آوردند.

باتلر، هفتمین بازیکن تاریخ NBA پس از مایکل جردن، جری وست، الجین بیلور، کوین دورنت، ریک بری و ویلت چمبرلین است که در ۲ بازی متوالی مرحله پلی‌آف، بیش از ۹۵ امتیاز کسب می‌کند.

نیویورک نیکس با ۲۳ امتیاز جیلین برانسون برای چهارمین بار در سری یک چهارم نهایی بر کلیولند کاوالیرز غلبه کرد تا حریف میامی در نیمه نهایی کنفرانس شرق شود.

در دیگر بازی امروز که در ممفیس برگزار شد، تیم میزبان با ۳۳ امتیاز و ۱۰ ریباند دزماند بِین و ۳۱ امتیاز و ۱۰ ریباند جا مورنت بر لس‌آنجلس لیکرز غلبه کرد. آنتونی دیویس ۳۱ امتیاز و ۱۹ ریباند و لبران جیمز ۱۵ امتیاز و ۱۰ ریباند برای لیکرز داشتند.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:‌

لیکرز ۹۹ – ممفیس ۱۱۶ (۳ بر ۲ به سود لیکرز)

میامی ۱۲۸ – میلواکی ۱۲۶ (۴ بر یک به سود میامی)

گلدن استیت ۱۲۳ – ساکرامنتو ۱۱۶ (۳ بر ۲ به سود گلدن استیت)

نیویورک ۱۰۶ – کلیولند ۹۵ (۴ بر یک به سود نیویورک)

  اندرو ویگینز بدون داشتن گواهی واکسن، تمام بازی های خانگی را از دست می‌دهد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان