• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ژوزه مورینیو: ائولو دیبالا به فینال لیگ اروپا برابر سویا نخواهد رسید

ژوزه مورینیو: ائولو دیبالا به فینال لیگ اروپا برابر سویا نخواهد رسید

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، مربی رم در نشست خبری ویژه‌ای که یوفا برای بازی چهارشنبه رم-سویا در فینال لیگ اروپا برگزار کرده بود، شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مورینیو تاکید کرد فعلا به فینال فکر می‌کند و از صحبت درباره آینده‌اش در رم طفره رفت.
رم قبل از بازی با سویا یک دیدار حساس با فیورنتینا در سری A دارد و سپس پا به فینال لیگ اروپا خواهد گذاشت.

– قهرمانی در لیگ اروپا روی آینده شما تاثیر می‌گذارد؟
تمرکز من تنها روی فینال است. یک خرده هم به فکر آماده‌سازی برای بازی با فیورنتینا هستم اما نگران آینده خودم نیستم. وقتی در یک فینال هستید، همه چیز در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرد. آماده شدن برای این مسابقه هم ساده است چون می‌خواهیم در فینال بازی کنیم. کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم مهم نیست، چون ما می‌خواهیم در فینال بازی کنیم. در لودوگورتس، هلسینکی، سویل برای بازی با بتیس بوده‌ایم، با سالزبورگ که از لیگ قهرمانان آمده بود، با رئال سوسیداد، فاینورد و لورکوزن بازی کرده‌ایم. حالا می‌خواهیم در فینال بازی کنیم و بعد از آن می‌بینیم که چه خواهد شد.

– شما در هر تیمی که بوده‌اید، رابطه عالی با هواداران داشته‌اید و این رابطه حتی بعد از جدایی از تیم هم خوب باقی مانده است.
امیدوارم طرفداران تاتنهام از حرف‌هایم بد برداشت نکنند، اما این تنها باشگاهی بود که با هوادارانش رابطه نزدیکی احساس نکردم. ورزشگاه همیشه به خاطر کووید خالی بود؛ لوی، رییس باشگاه، هم فرصت حضور در یک فینال را از من گرفت؛ ولی با بقیه باشگاه‌ها رابطه خاصی دارم. مردم احمق نیستند و می‌دانند که من همیشه همه چیزم را برای تیم می‌دهم. در رم هم همین‌طور، طرفداران می‌بینند که من برای آنها فراتر از کسب جام می‌جنگم. در رم هم، وقتی روز جدایی برسد، رفتن راحت نخواهد بود اما برای همیشه به هم وصل خواهیم بود، مثل همه باشگاه‌های دیگر به جز تاتنهام.

  آرزوی ژوزه مورینیو آرزو برای کار با مالکان جدید یونایتد

– وضع دیبالا چطور است؟ به بازی می‌رسد؟
راستش فکر نکنم. این طوری نیست که مخفیانه تمرین کند. صادقانه بگویم، امیدوارم او را روی نیمکت داشته باشم. اگر پائولو بتواند ۱۵، ۲۰ دقیقه بازی کند، خوشحال خواهم شد. او جلوی فاینورد به زمین آمد و گلی را زد که بازی را به وقت اضافه کشاند. فکر می‌کردیم اگر جلوی لورکوزن استراحت کند، به او کمک خواهد کرد اما این طور نشد. جلوی فیورنتینا بازی نخواهد کرد چون نمی‌تواند. همه کار می‌کنیم تا او را برگردانیم اما او فعلا به بازی نمی‌رسد.

– اگر لیگ اروپا را ببرید، این بزرگترین دستاوردتان خواهد بود؟
من حرف زدن جلو جلو را دوست ندارم، از بازی کردن خوشم می‌آید. خیلی بد است که نمی‌شود هر هفته در یک فینال بازی کرد. الان به خودم فکر نمی‌کنم، به هواداران و بازیکنان فکر می‌کنم. خیلی دوست دارم که این لذت بی‌نهایت را به بازیکنان بدهم.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان