• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خیز لیونل مسی برای یک چالش جدید

خیز لیونل مسی برای یک چالش جدید

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، از پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی قطر گفته می‌شد که این رقابت‌ها آخرین جام جهانی مسی خواهد بود و با قهرمانی آرژانتین در این رقابت‌ها، به نظر می‌رسید که پایان باشکوهی برای این ستاره رقم خورده است اما سرمربی آلبی سلسته اعلام کرد که مسی مایل است که در جام جهانی بعدی هم بازی کند و او هم از این تصمیم ستاره تیمش استقبال می‌کند.

اسکالونی به خبرنگاران گفت:«مسی می خواهد در جام جهانی بعدی حضور داشته باشد. اگر او بخواهد به بازی کردن ادامه دهد، شماره ۱۰ همیشه برای او آماده خواهد بود. کاری که مسی برای هم‌تیمی‌هایش می‌کند را من هرگز در زندگی‌ام ندیده‌ام.»

مسی حداقل تا سال ۲۰۲۴ به بازی برای آرژانتین ادامه خواهد داد و هرچند خودش گفته است که در جام جهانی ۲۰۲۶ حاضر نخواهد بود ولی هیچ احتمالی را نمی توان رد کرد.

مسی سال گذشته با آرژانتین فاتح کوپا آمه‌ریکا شد که اولین افتخار ملی او با آلبی سلسته بود. امسال او با آرژانتین فاتح جام جهانی شد و هدف بعدی او تکرار قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا خواهد بود. اگر این اتفاق رخ بدهد، آرژانتین اولین تیم آمریکای جنوبی خواهد بود که به شکل متوالی فاتح دو کوپا آمه‌ریکا و نیز جام جهانی شده است و این سه‌گانه برای او تاریخی خواهد شد.

در اروپا اسپانیا توانست فاتح یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و نیز جام جهانی ۲۰۱۰ شود ولی در آمریکای جنوبی هیچ تیمی چنین سه‌گانه ای را کسب نکرده است.

  رسانه سعودی اسپورت در ترکیب احتمالی الهلال برای فصل بعد، نام مهدی طارمی را در خط حمله قرار داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان