• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سویا به عنوان اولین باشگاه لالیگا خواستار روشن شدن کامل قضیه رسوایی داوری بارسلونا، معروف به بارساگیت شد

سویا به عنوان اولین باشگاه لالیگا خواستار روشن شدن کامل قضیه رسوایی داوری بارسلونا، معروف به بارساگیت شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، فاش شدن پرداخت پول از سوی مدیران باشگاه به نایب رییس سابقه کمیته داوران لالیگا با واکنش‌های بسیاری روبرو شده و افراد زیادی را در شوک فرو برده است. خبر حاکی از واریز ۱٫۴ میلیون یورو از سوی مدیران سابق بارسلونا در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به حساب خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس وقت کمیته داور فوتبال اسپانیا، بود. سپس فاش شد که بارسا بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ به نگریرا ۶٫۶ میلیون یورو پرداخت کرده است و اکنون تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه شروع شده است.

باشگاه سویا امروز اولین باشگاهی بود که رسما به قضیه بارساگیت واکنش نشان داد. در بیانیه این باشگاه آمده است: «پس از گذشت چند روز از انتشار اطلاعات در مورد “قضیه نگریرا”، باشگاه سویا در واکنش به اخبار و اطلاعاتی که روزانه از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود، نگرانی و خشم خود را ابراز می‌دارد. واضح است که برای روشن شدن آنچه اتفاق افتاده است، کاملاً ضروری است که تا انتها به این موضوع پرداخته شود و در صورت اقتضا، مسئولان مربوطه معرفی و برکنار شوند.

در نهایت، این آرزوی سویا است که اعلام کند فراتر از باشگاه‌ها و نهادهای آنها، هواداران همه تیم‌ها شایسته احترام هستند. این مسئولیت بر عهده مدیران بلندپایه است که زمینه لازم را فراهم کنند تا صداقت و پاکی رقابت‌هایی که در آن شرکت می‌کنیم، هرگز زیر سؤال نرود.»

  عبدالصمد ازلزولی، تنها بارسایی دنیا که از شکست بارسلونا برابر رئال خوشحال شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان