• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تیم‌های بسکتبال دنور ناگتس و میلواکی باکس، صدرنشین کنفرانس‌های غرب و شرق

تیم‌های بسکتبال دنور ناگتس و میلواکی باکس، صدرنشین کنفرانس‌های غرب و شرق

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تیم میلواکی باکس در ادامه دیدارهای خود در فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA، صبح امروز دوشنبه میهمان دیترویت پیستونز بود و در حالی ستاره یونانی خود را در اختیار نداشت به پیروزی رسید. کریس میدلتون ۳۴ امتیاز و بروک لوپز ۲۴ امتیاز و ۱۴ ریباند برای باکس در این بازی داشتند. میلواکی با ۵۴ پیروزی و ۲۱ امتیاز،‌ همچنان صدرنشین جدول کنفرانس شرق NBA است.

دالاس موریکس با ۲۵ امتیاز، ۶ پاس گل و ۷ ریباند لوکا دانچیچ مقابل ایندیانا پیسرز به پیروزی رسید. ستاره اسلوونیایی دالاس در مدت ۲۸ دقیقه حضورش در زمین، هیچ ترن اووری نداشت.

دنور ناگتس هم با تریپل دابل ستاره صربستانی خود از سد فیلادلفیا سونی سیکسرز گذشت. نیکولا یوکیچ در این دیدار خانگی، ۲۵ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۱۲ پاس گل و ۲ دفاع داشت و برای بیست و نهمین بار در این فصل، تریپل دابل کرد. جوول امبید و جیمز هاردن برای فیلا بازی نکردند. دنور با ۵۱ پیروزی و ۲۴ شکست، صدرنشین جدول کنفرانس غرب NBA است.

یوکیچ در کنار اسکار رابرتسون و ویلت چمبرلین، تنها بازیکنان تاریخ NBA هستند که در یک فصل، بیش از ۱۰ بازی را با آمار ۲۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۱۰ پاس گل به پایان برده‌اند.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

میلواکی ۱۲۶ – دیترویت ۱۱۷
دالاس ۱۲۷ – ایندیانا ۱۰۴
فینیکس ۱۱۷ – یوتا ۱۰۳
فیلادلفیا ۱۱۱ – دنور ۱۱۶
هیوستون ۱۱۵ – نیویورک ۱۳۷
نیواورلینز ۱۲۴ – پورتلند ۹۰
مینه سوتا ۱۱۹ – ساکرامنتو ۱۱۵
شیکاگو ۱۱۲ – کلیپرز ۱۲۴

  شکایت کادر فنی تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز علیه داوری بازی با میامی هیت به NBA

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان