کاهش ارزش معاملات اتریوم

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، سرانجام کندل ماهانه بیت کوین بسته شد که طبق آن، قیمت بیت کوین در ماه ژانویه ۲۰۲۳ ۳۹ درصد رشد داشته است. این بیشترین رشد قیمت بیت کوین در این ماه از سال میلادی از سال ۲۰۱۳ تا کنون است. در ژانویه سال ۲۰۱۳ قیمت بیت کوین بیش از ۴۴ درصد رشد کرده بود.

امروز بیت کوین مجددا به کانال ۲۳۰۰۰ دلار بازگشت. اما قیمت تقریبا در مرز کانال قرار دارد و با ایجاد هر فشار فروشی می تواند دوباره به کانال ۲۲۰۰۰ دلار برگردد. هم اکنون این ارز دیجیتال با رشد حدود یک درصدی نسبت به دیروز در حدود قیمت ۲۳۱۰۰ دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین به مثبت ۲ درصد رسیده است.

بیت کوین با ارزش ۴۴۵ میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته حدود ۲۲ میلیارد دلار معامله شده است. امشب نرخ بهره جدید آمریکا اعلام می شود که ممکن است نوسانات شدیدی در قیمت ها ایجاد شود و در این صورت احتمال رشد ارزش معاملات تا بیش از ۳۰ میلیارد دلار نیز وجود دارد. همچنین با اعلام نرخ بهره آمریکا، مسیر بازارهای مالی از جمله بازار ارزهای دیجیتال تا مدتی مشخص می شود.

کاهش ارزش معاملات اتریوم
اتریوم امروز مثبت است و با رشد کمتر از یک درصد در حدود قیمت ۱۵۸۰ دلار معامله می شود. بازده هفتگی اتریوم مانند بیت کوین مثبت ۲ درصد است و در مقیاس ماهانه هم ۲۹ درصد رشد داشته است.

اتریوم با ارزش بازار ۱۹۳ میلیارد دلاری، طی شبانه روز گذشته ۶ میلیارد دلار معامله شده که رقم کمی محسوب می شود، علی الخصوص که بیت کوین طی این مدت بیش از ۲۲ میلیارد دلار معامله شده است.

  استانداردهای جدید برای به حداقل رساندن ریسک پولشویی توسط تتر

رشد ۹ درصدی فانتوم
بازار ارزهای دیجیتال امروز از نظر تعداد نمادهای مثبت و منفی، تقریبا متعادل است. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، تقریبا نیمی از نمادها رشد کرده اند و نصف دیگر هم افت داشته اند.

در فهرست نمادهای مثبت، فانتوم با رشد ۹ درصدی بیشترین رشد روزانه را به نام خود زده و فلو و لیدو دائو هم به ترتیب ۵ و ۴ درصد رشد کرده اند. مابقی ارزهای مثبت، رشدی کمتر از ۴ درصد دارند.

در میان نمادهای منفی هم لئو با افت ۴ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. کوانت و نیر پروتکل با افت ۳ و ۲ درصدی در رده های بعدی قرار دارند و مابقی آلت کوین های منفی افتی کمتر از ۲ درصد دارند.

امروز سرانجام یکی از آلت کوین ها در مقیاس ماهانه وارد محدوده زیان شد. لئو با افت ۳ درصدی تنها آلت کوینی است که طی یک ماه گذشته افت کرده. مابقی آلت کوین ها طی این مدت رشد داشته اند.

افت ۱۰ درصدی ارزش معاملات
ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز حدود ۴ دهم درصد رشد کرده و به ۱٫۰۴ تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات نسبت به دیروز ۱۰ درصد کاهش داشته و رقم ۴۶ میلیارد دلار برای آن ثبت شده است.

سهم معاملات دیفای از کل معاملات، ۴ میلیارد دلار بوده و ۴۱ میلیارد دلار معامله هم در استیبل کوین ها انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان