مردی به جرم تخریب B.C. aquatic centre در بریتیش کلمبیا متهم شد

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، پس از وقوع خسارات سنگین به B.C. aquatic centre در یک سال و نیم پیش، مردی به جرم خرابکاری متهم شد.

در صبح روز ۲۹ اکتبر ۲۰۲۲، پلیس به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر خسارات گسترده به این مرکز اعزام شد. بررسی‌ها نشان داد که تعداد زیادی از پنجره‌های بیرونی شکسته شده و شیشه‌های شکسته روی عرشه استخر و داخل استخر اصلی ریخته شده است.

سرجوخه جیمز گرندی، از پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا در دره الک (Elk Valley RCMP) گفت که این خسارات “به شدت” بر جامعه تأثیر گذاشته است. به دلیل این اتفاق، یک مسابقه شنا با بیش از ۴۰۰ شرکت‌کننده لغو شد و ساکنان نیز از استفاده از استخر محروم شدند.

گراندی تخمین زد که هزینه‌های مربوط به این خسارات، از جمله تعمیر پنجره‌ها، تمیز کردن استخر و نگهداری تجهیزات، بیش از ۳۰,۰۰۰ دلار بوده است.

در تاریخ ۲۸ می، پلیس اعلام کرد که عدن شتالوو-دومینیک، ۲۲ ساله، به جرم خرابکاری بیش از ۵۰۰۰ دلار در ارتباط با این حادثه متهم شده است.

سرگرد اسوند نیلسن، فرمانده یگان پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا در دره الک، از صبر و حوصله جامعه فرنی در طول تحقیقات قدردانی کرد.

گفتنی است که این استخر در سال ۲۰۱۹ نیز هدف خرابکاری قرار گرفته بود که با کمک مردم، پلیس موفق به حل این پرونده شد.

پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این حادثه دارد، درخواست می‌کند با یگان پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا در دره الک با شماره تلفن ۲۵۰۴۲۵۶۲۳۳ تماس بگیرد.

  احتمال کاهش نرخ بهره در کانادا قوت گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان