• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • صحبت ژاوی در مورد بازگشت لیونل مسی: در زمان درستش صحبت می‌کنیم

صحبت ژاوی در مورد بازگشت لیونل مسی: در زمان درستش صحبت می‌کنیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا پس از پیروزی روحیه بخش ۱-۰ برابر اتلتیکو خود را مهیای رویارویی با یک تیم مادریدی دیگر یعنی رایووایه‌کانو می‌کند. هشت هفته به پایان لالیگا باقی مانده و بارسا با یازده امتیاز بیشتر از رئال، شانس اول قهرمانی است.

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: «بازی فردا پیچیده و دشوار است. می‌دانم شاید باز هم به من ایراد بگیرید ولی زمین رایو واقعا کوچک‌تر از اندازه استاندارد است. رایو تیمی است که پرفشار بازی می‌کند و الان در فرم خوبی قرار دارد. در بازی‌های اخیر برابر رایو نتوانسته‌ایم شانس‌های گلزنی زیادی خلق کنیم. من به عنوان مربی بارسا هنوز نتوانسته‌ام رایو را شکست دهم ولی تیم آماده است و فردا می‌خواهیم برنده شویم.»

ژاوی در مورد خط دفاع تیمش گفت: «اریک گارسیا آماده است و ما دی‌یونگ و کاسادو را هم داریم. فردا در مورد ترکیب خط دفاعی تصمیم خواهم گرفت.»

شرایط دمبله و کریستنسن: «هر دو دیگر مصدوم نیستند ولی شنبه برابر رئال بتیس در دسترس خواهند بود.»

هواداران قدر قهرمانی لالیگا را می‌دانند؟ «معتقدم که همینطور است. آنها می‌دانند ما از کجا به این شرایط خوب رسیده‌ایم. هنوز که قهرمان نشده‌ایم ولی اگر فاتح لالیگا شویم، اتفاقی فوق‌العاده خواهد بود و همه نیز قدرش را خواهند دانست.»

شانس قهرمانی: «هر پیروزی ما را به این هدف نزدیک خواهد کرد. ۲۴ امتیاز دیگر باقیمانده و با تیم دوم یازده امتیاز اختلاف داریم. فاصله‌ای خوب که البته تضمینی برای قهرمانی نیست. اگر فردا ببریم، خیالمان کمی بیشتر راحت خواهد شد.»

رکورد بهترین آمار دفاعی و کلین شیت اروپا: «به رکورد فکر نمی‌کنم. نه به رکورد بهترین خط دفاعی و نه هیچ چیز دیگر. فعلا فقط سهمیه لیگ قهرمانان ما قطعی شده و خوشحالم. فصل گذشته را یادتان است که چقدر رنج کشیدیم.»

  آنتونیو کونته بدل به چهارمین سرمربی تاتنهام شد که صندلی سرمربیگری این تیم را ترک می‌کند

بازگشت مسی: «از باشگاه به من هیچ چیزی در مورد مسی نگفته‌اند و فعلا همه چیز در حد حدس و گمان است. دوست دارم از مسی حرف بزنم اما الان نمی‌توانم و زمانش هم نیست. فعلا بازی با رایو مهم‌ترین موضوع است. کمک رئیس لالیگا برای بازگشت مسی؟ این را باید از خود خاویر تباس بپرسید. قوانینی وجود دارد که باید رعایت شوند.»

غیبت در ضیافت شام مسی با بوسکتس و آلبا: «من برای صرف دسر رسیدم (با خنده).»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان